2024/04/28
۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
سریال سقوط چند قسمت است و چه روزهایی پخش می شود

سریال سقوط چند قسمت است و چه روزهایی پخش می شود

جزییات کامل درباره سریال سقوط که در شبکه نمایش خانگی منتشر می شود در این مطلب گردآوری شده است.

دوات آنلاین -سریال سقوط مجموعه ای پلیسی – امنیتی است که می توانید آن را از طریق شبکه نمایش خانگی دنبال کنید.

 

خلاصه داستان سریال سقوط

این سریال درباره زن و شوهر جوانی است که در دانشگاه با هم آشنا شدند. مرد جوان به نام ژاکان به دلیل مشکلات مالی در خارج از کشور کار می کند و دیر به دیر به خانه اش در سنندج سر می زند. همسر او آیسان با بازی الناز ملک با عشق به این زندگی ادامه می دهد تا اینکه می فهمد همسرش عضو داعش شده است.

 

ژاکان آیسان را به منطقه تحت سلطع داعش می برد و زن جوان در حالی که مادر شده در آنجا اسیر است تا اینکه از طریق یک موبایل قاچاق به ماموران امنیتی در ایران تماس می گیرد و ...

عکسی از سریال سقوط

زمان پخش سریال سقوط

سریال سقوط را می توانید از طریق فیلیمو دنبال کنید و بد نیست بدانید این مجموع هر هفته چهارشنبه ها ساعت 8 صبح منتشر می شود و می توانید به تماشای آن بنشینید.

عکسی از سریال سقوط

تعداد قسمت های سریال سقوط

این مجموعه سجاد پهلوان زاده از مشاوره محمدحسین مهدویان بهره برده و بسیار خوش ساخت و تماشایی است اما تعداد قسمت های آن زیاد نیست و در 9 قسمت ساخته شده است.

 

بازیگران سریال سقوط

حمید فرخ نژاد، الناز ملک، عباس جمشیدی فر، سجاد بابائی، ابتسام بغلانی، امین میری و وحید آقاپور بازیگران سریال سقوط هستند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1401/11/27
چرا قسمت ۸ سریال سقوط دانلود نمیشود

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.