2024/04/28
۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
آیا کامران در سریال سرگیجه زنده است یا مرده

آیا کامران در سریال سرگیجه زنده است یا مرده

در سریال سرگیجه چه بر سر کامران آمده؟ آیا پیمان واقعا قاتل است که این که قربانی یک توطئه شده است؟

دوات آنلاین -سریال سرگیجه داستانی معماگونه دارد، ماجرایی که سرنوشت شخصیت اصلی اش یعنی پیمان را در گرو یافتن جواب این سوال قرار کرده که آیا کامران واقعا کشته شده یا زنده است و آیا پیمان قاتل است؟

 

رفاقت کامران و پیمان در سریال سرگیجه

کامران و پیمان با بازی های خوب هادی حجازی فر و حامد بهداد در سریال سرگیجه دو رفیق قدیمی هستند که علاوه بر دوستی صمیمانه و رفت و آمد خانوادگی در امور مالی و کاری نیز با یکدیگر همکاری دارند و بخشی از سرمایه و ثروت پیمان دست دوستش پیمان بوده اما این بخش از دارایی او در پی هک شدن سیستم مربوط به شرکت کامران از دست رفته است.

 

سرقت پول ها خدشه ای به رفاقت این دو دوست وارد نکرد و دیدیم هر دو در ظاهر مصمم بودند سارق را پیدا کنند. در این میان خبری از شک نسبت به یکدیگر و سوء ظن های معمول نبود اما وقتی پیمان از قرار همسرش و کامران در رستوران مطلع شد به آنجا رفت و حسابی عصبانی شد. همین عصبانیت هم کشمکش میان آن را رقم زد و در نهایت اوضاع به گونه ای رقم خورد که ظاهرا پیمان، دوستش را کشته است اما آیا این فقط ظاهر ماجرا است و پشت پرده ای وجود دارد؟ حدس زدن این موضوع دشوار است.

عکسی از سریال سرگیجه

احتمال زنده بودن کامران

یک احتمال این است که کامران پول های شرکت را برداشته و در واقع هک کار خودش باشد و حالا این طور وانمود کرده که مرده و پیمان قاتل است. او از این طریق پیمان را از صحنه بیرون می کند و می تواند با پول ها فراری شود. حتی این احتمال وجود دارد که کامران با همسر پیمان همدست باشد و این دو نفر با هم این نقشه را کشیده و تلفن ناشناس هم کار آن دو باشد.

 

فرضیه دیگر این است که کامران به قتل رسیده اما نه به دست پیمان بلکه بعد از خروج مرد جوان از پارکینگ افراد دیگری کامران را کشته و جسد را از انجا بیرون برده باشند.

 

فرضیه سوم هم این است که کامران و پیمان با یکدیگر همدست باشند و تمام این ماجرا یک ظاهرسازی برای رسیدن به هدفی پیچیده و مرموز باشد.

 

سریالی مانند سرگیجه از آن مجموعه هایی نیست که از ابتدا بتوان حدس زد و پیش بینی کرد در پایان آن چه رخ خواهد داد و آخر سریال چه می شود. برای همین باید منتظر قسمت های بعدی بمانیم تا به رازهای بیشتری از شخصیت های سریال پی ببریم.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.