2024/04/28
۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
سریال مسافر چند قسمت است، ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

سریال مسافر چند قسمت است، ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

سریال مسافر مجموعه ای جذاب است که شبکه آی فیلم تکرار آن را روزانه در 3 نوبت پخش می کند و می توانید به تماشای آن بنشینید.

دوات آنلاین -سریال مسافر مجموعه ای تولید سال 1379 به کارگردانی سیروس مقدم است که برای شبکه تهران ساخته شد و اکنون آی فیلم تکرار آن را روانه آنتن می کند.

 

خلاصه داستان سریال مسافر

داستان سریال مسافر از جایی آغاز می شود که می بینیم مردی مسن در آستانه مرگ است. گذشته این مرد بسیار پرماجرا است. او 25 سال قبل با لجبازی های خودش باعث شد مراسم عروسی دخترش به هم بخورد. داماد دو سال بعد به زندان ‌افتد و عروس در هنگام وضع حمل دخترش  به نام افسانه، فوت شد.  بعد از پیروزی انقلاب پدر افسانه از زندان آزاد ‌شد و حضانت فرزندش را برعهده گرفت و او را از پدربزرگش دور کرد.

عکسی از سریال مسافر

ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

شبکه آی فیلم این مجموعه را هر روز ساعت 5 عصر پخش می کند و شما می توانید تکرار آن را در ساعت های یک بامداد و 9 صبح روز بعد تماشا کنید.

 

تعداد قسمت های سریال مسافر

سریال مسافر به تهیه کنندگی مصطفی عزیزی در 23 قسمت 45 دقیقه ای ساخته و اولین بار از شبکه 5 که آن زمان شبکه تهران نام داشت پخش شد و بعد از آن نیز چند شبکه دیگر آن را در جدول برنامه های خود قرار دادند.پ

عکسی از سریال مسافر

بازیگران سریال مسافر

ابوالفضل پورعرب، آناهیتا نعمتی، دانیال حکیمی، آتش تقی‌پور، شادروان صدیقه کیانفر و ... در این مجموعه بازی کرده اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.