2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
سریال بانویی دیگر چند قسمت است، ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

سریال بانویی دیگر چند قسمت است، ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

سریال بانویی دیگر تولید چه سالی است، در چند قسمت ساخته شده، چه ساعت هایی پخش و تکرار می شود؟

دوات آنلاین -سریال بانویی دیگر مجموعه ای به کارگردانی سیروس مقدم و نویسندگی رضا مقصودی است که موضوع متفاوت و جذاب دارد و شما می توانید شاهد پخش تکرار این مجموعه از شبکه آی فیلم باشید.

عکسی از سریال بانویی دیگر

خلاصه داستان سریال بانویی دیگر

داستان سریال بانویی دیگر درباره زن و شوهری خوشبخت به نام های سعید درخشان و مهری صالحی است که در یک نشریه مدافع حقوق زنان، فعالیت می کنند. سعید درخشان ظاهرا تنها مرد نویسنده در این موسسه است و مهم ترین دلیل این امر آن است که او مدافع سرسخت حقوق زنان است و قصد دارد کتابی در این زمینه بنویسد.

 

مهری صالحی همسر سعید درخشان ، معرف چهره یک زن فداکار و مهربان است که علاقه شدیدی به همسرش دارد. مهری و سعید با گذشت 12 سال از ازدواجشان ، بچه دار نمی شوند ولی این دو به حدی در تفاهم و همفکری با یکدیگر به سر می برند که به هیچ وجه نسبت به موضوع بچه دار نشدن معترض نیستند و از این بابت کمبودی را در زندگی خود حس نمی کنند اما....

عکسی از سریال بانویی دیگر

تعداد قسمت های سریال بانویی دیگر

این مجموعه به کارگردانی سیروس مقدم اولین بار در نوروز سال 1383 از شبکه 5 در 16 قسمت پخش شد و شما حالا می توانید یک بار دیگر به تماشای آن بنشینید.

 

ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

سریال بانویی دیگر هر روز ساعت 6 عصر از شبکه آی فیلم پخش می شود و تکرار آن نیز در ساعت های 2 بامداد و 10 صبح خواهد بود.

عکسی از سریال بانویی دیگر

بازیگران سریال بانویی دیگر

حسن پورشیرازی، لاله صبوری، نگار فروزنده، مهرانه مهین ترابی، اسماعیل سلطانیان، رضا سعیدی، رضا بنفشه‌خواه، آزیتا لاچینی و سیما مطلبی بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.