2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
سریال آقای گرفتار چند قسمت است، ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

سریال آقای گرفتار چند قسمت است، ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

سریال گرفتار تولید چه سالی است و در چند فصل و قسمت ساخته شده و چه ساعت هایی از شبکه آی فیلم پخش می شود؟

دوات آنلاین -سریال آقای گرفتار از مجموعه طنز قدیمی است که در یاد خیلی از ما مانده است و حالا که شبکه آی فیلم تکرار آن را پخش می کند می توانیم بار دیگر به تماشای آن بنشینیم.

 

خلاصه داستان سریال آقای گرفتار

آقای گرفتار و همسرش که در اصفهان زندگی می کنند، صاحب فرزند نمی شدند تا اینکه ناگهان 9 قلوهای آنها به دنیا آمدند. 7 سال بعد از به دنیا آمدن آنها خبر می رسد همسر آقای گرفتار باز هم باردار است.

 

آقای گرفتار به همراه همسر و ۹ قلوهایش در خانه‌ای که خانم ملکی با یک قول‌نامه به آنها بخشیده است، زندگی می‌کنند. بردار خانم آقای گرفتار فرزند ندارد و نسبت به او کینه دارد. همچنین دختر خانم ملکی که به تازگی مادرش را از دست داده، پس از مدت‌ها به ایران باز می‌گردد تا املاکشان را بفروشد.

عکسی از سریال آقای گرفتار

تعداد قسمت های سریال گرفتار

فصل اول سریال گرفتار در سال 70 به کارگردانی حسین الکیلی در 20 قسمت ساخته و سپس فصل دوم آن در سال  1384 به کارگردانی اکبر منصورفلاح باز هم در 20 قسمت ساخته شد و اخیرا اخباری از تلاش برای ساخت فصل سوم این مجموعه به گوش می رسد.

عکسی از سریال آقای گرفتار

ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

شبکه آی فیلم سریال گرفتار را هر روز در ساعت های 12 شب، 8 صبح و 4 بعد از ظهر پخش و تکرار می کند و شما می توانید به تماشای آن بنشینید.

 

بازیگران سریال گرفتار

حسین اکلیلی در این مجموعه نقش اصلی یعنی آقای گرفتار را بازی می کند. رسول توکلی، مرتضی کیوانداریان، مینا فرامرزی، فروزان کربلایی، پری کربلایی، آزاده ریاضی، محمدمهدی گورنگی و ... از دیگر بازیگران این سریال هستند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.