2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
چگونه دکوراسیون خانه خود را زمستانی کنیم

چگونه دکوراسیون خانه خود را زمستانی کنیم

برای اینکه چیدمان خانه خود را زمستانی کنید 4 کار مهم باید انجام بدهید که در این مطلب توضیح داده شده است.

دوات آنلاین -تغییر دکوراسیون زمستانی کار سخت و پرهزینه‌ای نیست، فقط کافی است کمی به وسایلی که در دسترس دارید دقت و وسایل مناسب را به اتاق نشیمن منتقل کنید. در این مطلب می‌خواهیم با هم در 4 قدم تغییر دکوراسیون منزل به سبک زمستانی انجام دهیم تا اتاق نشیمنی دنج، گرم و دلچسب داشته باشیم.

بهترین روش ها برای تغییر دکوراسیون زمستانی در منزل

پذیرایی دنج برای دکوراسیون زمستانی

خراسان نوشت: اگر در خانه شومینه دارید می‌توانید علاوه بر گرما، از نور آتش هم استفاده کنید. مبلمان را دور شومینه بچینید و صندلی‌ها را به سمت آتش قرار دهید تا بتوانید از شومینه بیشترین استفاده را ببرید. البته اگر اتاق‌نشیمن شما بزرگ است نمی‌توانید تمام مبلمان و صندلی‌ها را دور شومینه بچینید پس بهتر است اتاق را به چند قسمت تقسیم و هر بخش را جداگانه دکور کنید تا هم فضا‌های مختلف دنج داشته باشید و هم بتوانید برای تغییر حال‌وهوایتان در گوشه‌ مورد علاقه‌تان وقت بگذرانید.

 

بیشتر بخوانید: راهنمای دکوراسیون شیک برای پذیرایی کوچک

 

بهتر است در یک گوشه از اتاق هم یک قالیچه گرم و نرم پهن کنید، چند بالش و پتو روی آن قرار دهید و یک چراغ ایستاده هم کنارش بگذارید. این فضا برای استراحت، مطالعه و انجام بازی‌های مختلف همراه با اعضای خانواده بسیار مناسب است.

 

بافتنی و فرش ضخیم در دکوراسیون زمستانی

اضافه کردن بافت و پوشش‌های کاموایی و پشمی به اتاق‌نشیمن می‌تواند احساس سرما را بیشتر از ما دور کند. مثلا یک فرش ضخیم یا موکت پرز بلند در اتاق‌نشیمن باعث می‌شود که وقتی کنار بخاری می‌نشینیم پاهای‌مان روی بافتی گرم و نرم قرار بگیرد و احساس گرما و راحتی بیشتری داشته باشیم.

 

راهنما: تکنیک هایی برای بزرگ تر کردن آپارتمان های کوچک

 

یکی دیگر از راه‌های اضافه کردن بافت به اتاق نشیمن استفاده از روکش کوسن بافتنی یا شال مبل بافتنی است. با ترکیب رنگ‌های گرم می‌توانید چند کاور مختلف برای کوسن‌ها بگیرید تا ظاهری زمستانی ایجاد کند.

 

کم کردن نورهای خانه در فصل زمستان

اقدام دیگری که می‌توانید برای تغییر دکوراسیون زمستانی انجام دهید تغییر نور اتاق نشیمن است. اگر می‌خواهید فضا دنج شود باید نور را کم و از نور ملایم زرد استفاده کنید.

 

روشن نگه داشتن اتاق نشیمن در فصل زمستان مهم است، چون در روز‌های ابری و شب‌های طولانی می‌تواند روحیه و خلق‌وخوی مناسب ما را حفظ کند، اما بهتر است از نور‌های گرم و ملایم استفاده کنید.

 

در همین زمینه: چگونه از وسایل حصیری در دکوراسیون خانه استفاده کنیم

 

چراغ‌های ایستاده، شمع و چراغ‌های سنتی گزینه‌های مناسبی برای ایجاد نور ملایم در اتاق نشیمن است.

برای دکوراسیون زمستانی از چه چیزهایی استفاده کنیم

حضور طبیعت زمستان در خانه

یکی از راه‌های دنج کردن اتاق نشیمن استفاده از عناصر طبیعی پاییزی و زمستانی در زمان تغییر دکوراسیون زمستانی است. چند برگ خشک زیبا و چند شاخه کاج یا سرو را روی یک حلقه‌ چوبی یا فلزی بچسبانید و به دیوار آویزان کنید.

 

یک کدو تنبل گرد و بزرگ یا چند کدو حلوایی کوچک روی میز قرار دهید. با اضافه کردن این عناصر فضا را زیبا‌تر و دوست‌داشتنی‌تر می‌کنید.

 

برای نوشتن این مطلب از «تابناک» کمک گرفته‌ شده است

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.