2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
تعداد قسمت ها و ساعت پخش و تکرار سریال عشق گمشده از شبکه آی فیلم

تعداد قسمت ها و ساعت پخش و تکرار سریال عشق گمشده از شبکه آی فیلم

داستان سریال عشق گمشده چیست، این مجموعه در چند قسمت ساخته شده و چه ساعت هایی پخش تکرار می شود؟

دوات آنلاین -سریال عشق گمشده مانند اکثر سریال های ساخته حسین سهیلی زاده جذاب و پرکشش است. شبکه آی فیلم این مجموعه را پخش می کند و شما می توانید با تماشای آن اوقات فراغت خود را پر کنید.

 

خلاصه داستان سریال عشق گمشده

سریال عشق گمشده داستان زنی به نام سیما را روایت می کند که با شوهر خود به نام امیر به شدت مشکل دارد و فکر می کند زندگی مشترک آنها به پایان خط رسیده است. او تصمیم می گیرد برای مدتی دور از امیر و نزد والدین خودش زندگی کند بلکه بتواند این مشکل را مدیریت کند و راه چاره را بیابد.

 

سیما در این مرحله از زندگی با اتفاقات متعددی مواجه می‌شود و پی می برد ریشه این همه مشکل، در گذشته است و او ناگزیر برای حل مشکلات، باید سفری به گذشته بکند.

عکسی از سریال عشق گمشده

سریال عشق گمشده چند قسمت است

این سریال در سال 1383 تولید و برای اولین بار از شبکه 3 پخش شد. عشق گمشده در 18 قسمت ساخته شده است و در مجموع 810 دقیقه است.

عکسی از سریال عشق گمشده

ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

شبکه آی فیلم سریال عشق گمشده را هر روز در ساعت های 4 بعد از ظهر، 12 شب و 8 صبح پخش و تکرار می کند.

عکسی از سریال عشق گمشده

بازیگران سریال عشق گمشده

جمشید مشایخی، بهناز توکلی، بهنوش طباطبایی، فرهاد مهادیان، علی دهکردی، نیکو خردمند، مریم بوبانی، رامین پرچمی، داریوش اسدزاده، ستاره اسکندری، آتیلا پسیانی، حمیدرضا پگاه و فرهاد بشارتی در این مجموعه بازی کرده اند و زهرا مه آبادی نقش کودکی سیما را برعهده داشته است.

 

بهنوش طباطبایی درباره بازی در عشق گمشده نوشته: سال ۱۳۸۳ به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده عزیز که در آن سال به من تازه وارد اعتماد کردند و دو نقش جذاب و چالش برانگیز را به من سپردند که قصه‌اش بر اساس رمان «ربه‌کا» نوشته شده بود.

بازی در کنار اساتید مسلم بازیگری در آن عنفوان جوانی بسیار برایم کارآمد و مفید و هیجان‌انگیز بود. مهمترین آموزه‌های بازیگری را از ایشان دارم … نه فقط اکت و بیان و بدن و تحلیل و… چیزی فراتر از این‌ها بود...

و آن اصالت و منشی بود که در رفتار تک تک ایشان می‌دیدم و در ذهنم ثبت می‌کردم.

«عشق گمشده»، دومین سریالی بود که بازی کردم.

در کنار آتیلا جان پسیانی، ستاره خانم اسکندری، علی‌آقا دهکردی و زنده‌یاد استاد جمشید مشایخی که روح‌شان شاد باد.

همیشه باید به عقب نگاه کرد تا یادمان نرود از کجا آمده‌ایم و چقدر از مسیر را مستقیم و چقدر از آن را در خاکی پیموده‌ایم، چقدر شریف بوده‌ایم و آهسته قدم برداشتیم و چقدر میانیر زدیم تا زودتر برسیم.

یادمان باشد از کجا آمده‌ایم؟ و مهم‌تر از آن که چطور آمده‌ایم؟»

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.