2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
سریال در قلب من چند قسمت است، ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

سریال در قلب من چند قسمت است، ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

سریال در قلب من در چند قسمت ساخته شده و چه زمان هایی از شبکه آی فیلم پخش و تکرار می شود؟

دوات آنلاین -سریال در قلب من از ساخته های موفق و پرمخاطب حمید لبخنده است که در سال 1377 از شبکه 3 پخش شد و از آن به بعد چند بار تکرار آن را از شبکه های مختلف شاهد بودیم. حالا آی فیلم آن را دوباره روانه آنتن می کند.

 

خلاصه داستان سریال در قلب من

داستان سریال در قلب من درباره دو خانواده است که یکی مرفه است و دیگری با مشکلات اقتصادی مواجه است. سارا، دختر خانواده ثروتمند به رضا علاه قمند می شود و دایی او نیز عاشق دختری به نام لیلا می شود. اما عشق آنها با موانع و گره هایی همراه است و حوادث جذابی را رقم می زند.

عکسی از سریال در قلب من

تعداد قسمت های سریال در قلب من

در قلب من از آن سریال های خیابان خلوت کن بود که خیلی ها در سال 77 برای تماشای آن خود را به خانه می رساندند. این مجموع در 23 قسمت ساخته شده است.

 

ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

اگر سریال در قلب من را قبلا ندیده اید یا علاقه دارید تکرار آن را تماشا کنید باید بدانید آی فیلم آن را روزانه سه نوبت در ساعت های 6 بعد از ظهر، 2 بامداد و 10 صبح پخش می کند.

عکسی از سریال در قلب من

بازیگران سریال در قلب من

علاوه بر مرحوم حمیده خیرآبادی در این مجموعه شاهد نقش آفرینی ثریا قاسمی، ایرج راد، فریده صابری، پارسا پیروزفر، لعیا زنگنه، پویا امینی، علیرضا خطیبی، رزیتا غفاری، علی دهکردی، عنایت‌الله شفیعی ، امید شایان و زنده یاد جعفر بزرگی هستیم.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.