2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
اقیانوس پارک تهران کجاست و چه دیدنی هایی دارد

اقیانوس پارک تهران کجاست و چه دیدنی هایی دارد

آدرس اقیانوس پارک کجاست و در آنجا چه چیزهای جالب و دیدنی وجود دارد؟

دوات آنلاین -یکی از مکان های تفریحی تهران که بسیار جذاب و دیدنی است، تهران اقیانوس پارک است، جایی که قطعا با رفتن به کجا و گشت و گذار در محوطه اش حسابی لذت خواهید برد.

اقیانوس پارک کجای تهران است

آدرس اقیانوس پارک تهران

اقیانوس پارک تهران مجموعه ای تفریحی و گردشگری است که در منطقه عباس‌آباد واقع شده است. شما هم از میدان ونک و هم میدان آرژانتین به راحتی می توانید به این پارک بروید. باید  وارد خیابان شهیدی شوید. سپس نبش خیابان ناوک این پارک جذاب را می بینید.

اقیانوس پارک تهران چه دیدنی هایی دارد

جاذبه های اقیانوس پارک

در اقیانوس پارک تهران قسمت‌های مختلفی وجود دارد که شامل ه فروشگاه و بخش عکاسی، اوشن سنتر، محوطه بیرونی، آکواریوم بزرگ آب‌ شور، پیریشو(ویدئو مپینگ سه بعدی از اقیانوس)، بانک ژن و زیر دریایی می شود.

 

در همین زمینه: معرفی کامل مکان‌های تاریخی تهران

 

این مجموعه بیشتر از 3 هزار متر مربع وسعت دارد و حسابی سر شما در آنجا گرم می شود. طراحی فضای اقیانوس پارک و بخش‌های مختلف آن به شکلی است که برای هر سطح علمی و هر گروه سنی، جذاب و سرگرم‌کننده و مفید است. چه کودکان خردسال که می‌توانند از فضای رنگی و سازه‌های حیوانات انیماتوریک و آکواریوم لذت ببرند و چه دانشجویان و علاقه‌مندان حرفه‌ای به ماهی‌ها که می‌توانند از بخش‌های علمی و طبیعی اقیانوس پارک از جمله؛ بانک ژن و ماهی‌های بومی تاکسی درمی شده در محلول‌ها بازدید کرده و از این فضا استفاده کنند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.