2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
سریال شهریار چند قسمت است؛ ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

سریال شهریار چند قسمت است؛ ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

سریال شهریار تولید چه سالی است، در چند قسمت ساخته شده و چه ساعت هایی از شبکه آی فیلم پخش می شود.

دوات آنلاین -سریال شهریار از مجموعه های ماندگار است که به زندگی این شاعر برجسته می پردازد. شبکه آی فیلم یک بار دیگر تکرار این سریال را پخش می کند.

 

خلاصه داستان سریال شهریار

این سریال درباره زندگی شهریار، شاعر نامدار ایرانی است. در اواخر دوره حکومت قاجار، یکی از وکلای مشهور تبریز که در جنگ و شورش این شهر، چند فرزند خود را از دست داده است، تصمیم می‌گیرد تا برای حفظ فرزند آخر خود، او را به روستای خوشکناب نزد خواهرش بفرستد. کودکی که بعدها به شهریار معروف شده و یکی از شاعران بلندآوازه و نامی ایران‌زمین می‌شود...

عکسی از سریال شهریار

تعداد قسمت ها و سال تولید سریال شهریار

سریال شهریار به کارگردانی کمال تبریزی در سال 1385 برای شبکه 2 ساخته شد. این مجموعه 34 قسمت دارد اما پیش از این آی فیلم با تغییر مدت زمان هر قسمت آن را در 26 قسمت 50 دقیقه ای روانه آنتن کرده بود.

عکسی از سریال شهریار

ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

سریال شهریارهر شب ساعت 8 از شبکه آی فیلم پخش می شود و تکرار آن نیز در ساعت های 4 بامداد و 12 ظهر روز بعد خواهد بود و می توانید برای تماشای آن برنامه ریزی کنید.

عکسی از سریال شهریار

بازیگران سریال شهریار

اردشیر رستمی  و سیروس گرجستانی نیزدر این سریال نقش شهریار را در دوران جوانیو پیری بازی کرده اند. بازیگران دیگر این مجموعه عبارتند از:  محمدرضا ابدی، امیرکاوه آهنین جان، پیام دهکردی، احمد آقالو، بهروز بقایی، سعید نیک‌پور، فرهاد قائمیان، لیلی تقوی، مهدی میامی، الهام حمیدی، مهسا کرامتی، فرزین محدث، صبا کمالی و رحیم نوروزی.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.