2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
سریال پیله های پرواز چند قسمت است؛ ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

سریال پیله های پرواز چند قسمت است؛ ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

شبکه آی فیلم تکرار سریال پیله های پرواز را پخش می کند. جزییات کامل درباره آن را در این مطلب بخوانید.

دوات آنلاین -سریال پیله های پرواز از ساخته های حسین سهیلی زاده است که در سال 1383 برای پخش از شبکه 2 تولید شد و اکنون شبکه آی فیلم تکرار آن را روانه آنتن می کند.

عکسی از سریال پیله های پرواز

خلاصه داستان سریال پیله های پرواز

داستان سریال پیله های پرواز درباره دختری 22 ساله به نام تارا است که با پدرش که مردی بنگاهدار است و به کار بساز و بفروش اشتغال دارد، اختلاف دارد و به همین دلیل از خانه شان در تهران راهی شمال کشور می شود تا مدتی را نزد دایی خود بماند. دایی تارا کرم ابریشم پرورش می دهد و تارا نیز به این کار علاقه‌مند می شود.

 

تارا در همین اثنا با پسری به نام محمد آشنا می‌شود که کارخانه نساجی دارد. خانواده تارا در تهران سعی می‌کنند او را بازگردانند، اما او ترجیح می‌دهد در شمال بماند و کار کشاورزی و دامداری را ادامه دهد...

عکسی از سریال پیله های پرواز

تعداد قسمت های سریال پیله های پرواز

این سریال به تهیه کنندگی جمشید شاه محمدی در 15 قسمت ساخته شده و هر قسمت آن حدود 45 دقیقه است.

 

ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

شبکه آی فیلم سریال پیله های پرواز را هر روز ساعت های 4 عصر، 12 شب و 8 صبح پخش و تکرار می کند و شما می توانید به تماشای آن بنشینید.

عکسی از سریال پیله های پرواز

بازیگران سریال پیله های پرواز

بهنوش طباطبایی، مرحوم حسن جوهرچی، زنده یاد جمشید شاه محمدی، آرش تاج، رامتین خداپناهی، کاوه سماک باشی، افسون افشار، صفا آقاجانی، زهرا سعیدی، روشنک عجمیان و فریده سپاه منصور از بازیگران مجموعه پیله های پرواز هستند

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.