2024/05/02
۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
سریال خداحافظ بچه چند قسمت است؛ ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

سریال خداحافظ بچه چند قسمت است؛ ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

جزییات کامل درباره سریال خداحافظ بچه را که تکرار آن از شبکه آی فیلم پخش می شود اینجا بخوانید.

دوات آنلاین -سریال خداحافظ بچه مجموعه ای به کارگردانی منوچهر هادی است که اولین بار از شبکه 3 پخش شد و اکنون آی فیلم تکرار آن را روانه آنتن می کند.

 

خلاصه داستان سریال خداحافظ بچه، از اول تا آخر

داستان مجموعه خداحافظ بچه درباره زن و شوهری به نام های مرتضی و لیلا است که اگرچه زندگی خوبی دارند اما چون بچه‌دار نمی‌شوند، خلاء بزرگی را در زندگی خود احساس می کنند. آنها ابتدا تصمیم می‌گیرند بچه‌ای را به فرزندی قبول کنند اما مشکل اینجا است که مرتضی سابقه زندان دارد و نمی تواند سرپرستی کودکی را برعهده بگیرد. بنابراین این زن و شوهر تصمیم می‌گیرند بچه‌ای را بدزدند.

 

آنها یک کودک را می بربایند و در خانه او یادداشتی می‌گذارند که پدر بچه با استفاده از همین یادداشت سعی می کند فرزندش را پیدا کند.

 

لیلا و مرتضی در نهایت کودک را به خانواده اصلی اش پس می دهند اما مار کودک راهنمایی بزرگی انجام می دهد و به آنها توصیه می کند از موسسه رویان برای بچه دار شدن کمک بگیرند. زوج جوان که مرتکب جرم شده اند باید به زندان بروند اما بعد از آن صاحب فرزند می شوند؛ آن هم 5 قلو.

عکسی از سریال خداحافظ بچه

تعداد قسمت های سریال خداحافظ بچه

سریال خداحافظ بچه به تهیه کنندگی داود هاشمی برای شبکه 3 ساخته و در ماه رمضان سال 1391 پخش شد. این مجموعه در 27 قسمت تولید شده و هر قسمت حدود 45 دقیقه است.

عکسی از سریال خداحافظ بچه

ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

این سریال هر روز ساعت 6 عصر از شبکه آی فیلم پخش می شود و شما می توانید تکرار آن را در ساعت های 2 بامداد و 10 صبح روز بعد تماشا کنید.

عکسی از سریال خداحافظ بچه

بازیگران سریال خداحافظ بچه

شهرام حقیقت‌دوست، مهراوه شریفی‌نیا، آتیلا پسیانی، بهنوش بختیاری، مهدی صبایی، بهاره رهنما، حدیث میرامینی، پوراندخت مهیمن، شهین تسلیمی، ناصر گیتی جاه، محمدرضا حقگو، مائده طهماسبی، سیروس همتی و ایمان صفا در خداحافظ بچه بازی کرده اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.