2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
بهترین رنگ ها برای تیپ پاییزی کدام ها هستند

بهترین رنگ ها برای تیپ پاییزی کدام ها هستند

مردان برای اینکه در پاییز خوش تیپ به نظر می رسند می توانند از رنگ های مخصوص این فصل کمک بگیرند.

دوات آنلاین -فصل پاییز رنگارنگ‌ترین فصل سال است. در این فصل معمولا رنگ‌هایی در دنیای مد محبوب می‌شود که مردان هم به‌راحتی می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. بنابراین اگر فکر می‌کنید که رنگ طوسی، مشکی و سرمه‌ای تکراری شده و دوست دارید برای امسال در فصل پاییز از رنگ‌های متنوع‌تری استفاده کنید، می‌توانید رنگ‌های محبوب پاییزی را انتخاب کنید. این رنگ‌ها زیاد روشن نیستند که برای پوشیدن آن‌ها تردید داشته باشید. اگر تا به حال لباس‌های رنگی نپوشیده‌اید این فصل فرصت خوبی است تا رنگ‌های مختلف را امتحان کنید.

 

آبی رویال برای تیپ پاییزی

خراسان با مقدمه بالا نوشت:  اگر بیشتر لباس‌های شما تیره، مشکی، طوسی و سرمه‌ای است، بد نیست که امسال برای پاییز یکی از لباس‌های اصلی خود را با رنگ آبی رویال بخرید. این رنگ ممکن است یادآور رنگ‌های روشن تابستانی باشد، ولی برای وقتی که زیاد با رنگ‌ها میانه‌ای ندارید و تازه تصمیم گرفته‌اید که رنگی‌تر بپوشید، شروع خوبی است. این رنگ معمولا به بیشتر افراد با رنگ پوست‌های مختلف می‌آید و برای فصل پاییز هم مناسب است.

رنگ خاکستری برای تیپ پاییزی مردانه مناسب است

شیک پوشی با رنگ خاکستری

شاید فکر کنید خاکستری رنگ کسل‌کننده‌ای برای پاییز است، ولی این رنگ مزیت‌های فراوانی دارد. یکی این که در طیف‌های مختلف از تیره تا روشن در بازار وجود دارد و شما می‌توانید با توجه به رنگ پوست و دیگر قسمت‌های استایل خود، طیف مناسب را انتخاب کنید. دوم این که با هر رنگ دیگری که بخواهید هماهنگ می‌شود و اصلا هیچ محدودیتی برای انتخاب رنگ دیگر ندارید.

 

بیشتر بخوانید: رازها و اصول خوش تیپی مردان

 

سبز جنگلی؛ توصیه پاییزی به مردان

سبز جنگلی یکی از رنگ‌های زیبایی است که می‌توانید با خیال راحت انتخاب کنید. این رنگ روشن نیست و برای کسانی که زیاد استایل رنگی را تجربه نکرده‌اند شروع خوبی است و  به‌راحتی می‌توانید آن را با بسیاری از رنگ‌های پایه که در کمد لباس همه‌ ما پیدا می‌شود، هماهنگ کنید. مثلا مشکی، سفید و سرمه‌ای. اگر می‌خواهید رنگی جدید به کمد لباس خود اضافه کنید که برای فصل پاییز هم مناسب باشد، سبز جنگلی انتخاب خوبی است.

 

رنگ زرد، مناسب برای تیپ پاییزی

 زرد غالب‌ترین رنگ پاییز است. در این فصل طبیعت با طیف‌های مختلفی از رنگ‌های گرم به‌ویژه رنگ زرد، رنگ‌آمیزی می‌شود. برای این فصل می‌توانید طیف‌های مختلف این رنگ را انتخاب کنید. البته زرد خیلی روشن برای این فصل مناسب نیست، ولی زرد‌ تیره‌تر که نزدیک به خردلی و آجری باشد، انتخاب خوبی برای فصل پاییز‌است. بسیاری از افراد فکر می‌کنند که رنگ زرد به‌سختی هماهنگ می‌شود و نمی‌توان آن را با لباس‌های مختلف پوشید، اما این رنگ زیبا، با بسیاری از رنگ‌های خنثی و پایه عالی می‌شود، از طوسی روشن و خاکستری گرفته تا انواع قهوه‌ای و سرمه‌ای.

 

از رنگ قرمز در لباس هایتان استفاده کنید

 رنگ قرمز رنگی نیست که آقایان، آن را راحت انتخاب کنند، چون تصور می‌کنند که یک رنگ کاربردی نیست و به‌سختی هماهنگ می‌شود، اما اگر در انتخاب قسمت‌های مختلف استایل خود دقت کنید می‌توانید استایلی جذاب داشته باشید. بهتر است که این رنگ را برای شلوار انتخاب نکنید. برای لباس‌های بالاتنه می‌توانید رنگ قرمز را انتخاب کنید. اگر شک دارید می‌توانید از اکسسوری‌ها شروع کنید؛ مثلا از کلاه و شال گردن. اگر دوست داشتید می‌توانید قسمت‌های اصلی از سبک پوشش خود را با رنگ قرمز انتخاب کنید.

 

برای نوشتن این مطلب از «تابناک» کمک گرفته شده است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.