2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
مردان لاغر چگونه لباس بپوشند

مردان لاغر چگونه لباس بپوشند

با اصول شیک پوشی برای مردان لاغر در این مطلب آشنا شوید و 7 توصیه ای را که می خوانید، جدی بگیرید.

دوات آنلاین -یکی از نگرانی های مردان لاغر این است که چی بپوشند تا ظاهر بهتری داشته باشند و به اصطلاح شیک پوش و خوش تیپ به نظر برسند. این کار 7 قادعه و اصل مهم دارد که در ادامه آمده است.

 

مردان لاغر این لباس ها را نپوشند

تبیان به مردان لاغر توصیه کرده: لباس های چسبان یا گشاد نپوشید چون اندام تان را لاغرتر از چیزی که هستید نشان می دهد. لباس های گشاد و آستین کوتاه لاغری دست ها را بیشتر نشان می دهد.

 

موقع خرید لباس به شانه ها و آستین لباس دقت کنید .درز شانه لباس باید دقیقا روی شانه باشد. شلوار جین چسب یا شلوارهای لوله تفنگی نپوشید.

چه لباس هایی برای مردان لاغر مناسب است

چند لایه بپوشید

آقایان لاغر توجه کنید اگر می خواهید پرتر به نظر بیایید چند لایه لباس بپوشید. مخصوصا در پاییز و زمستان البته حواستان باشد همه لباس های ضخیم را روی هم نپوشید.

 

سعی کنید لایه های زیری نازک باشند و لایه های رویی مثل کت، کاپشن، سویشرت یا هودی را روی لباس ها بپوشید.

 

بیشتر بخوانید: چی بپوشیم که جوان تر به نظر برسیم

 

کت تک برای مردان لاغر

پوشیدن کت تک ابهت و وقار خاصی به پوشش می دهد. چون در قسمت شانه کت بالشتک هایی وجود دارد که عرض شانه را حدود نیم سانتیمتر بیشتر نشان می دهد.

 

پوشیدن یک کت مناسب، اندام تان را به شکل حرف v نشان می دهد که نماد تناسب اندام آقایان است.

 

رنگ لباس برای مردان لاغر

رنگ های تیره افراد را لاغرتر از حالت واقعی نشان می دهد. در صورتی که رنگ های روشن برعكس است. سعی کنید رنگ های پاستلی و روشن بپوشید.

 

رنگ سفید را فراموش نکنید. با رنگ مشکی برای همیشه خداحافظی کنید. پیراهن های چهارخانه با راه های افقی بپوشید. الگوی دایره ای هم کمتر لاغری را نشون می دهد.

 

در همین زمینه: قوانین طلایی برای شیک پوشی خانم‌های لاغر

 

نقش جنس لباس در شیک پوشی

ضخامت و جنس لباس مردان لاغر هرچقدر بیشتر باشد ابهت شما را بیشتر می کند. ژاکت و پلیورهایی با بافت های درشت و زبر خوب لست. با پوشیدن اینها زیر یک کت می توانید به استایل مورد دلخواه تان برسید.

 

وسیله های زینتی برای لاغرها

ساعت مچی پهن نندازید چون مچ دست را لاغرتر نشان می دهد. کمربند پهن نپوشید. از کیف های دوشی و اریب استفاده کنید.

 

از دستمال گردن پوشت (دستمال جیب کت)، عینک آفتابی و... استفاده کنید.

مردان لاغر شیک پوش چگونه لباس می پوشند

یقه ایستاده؛ مناسب برای آقایان لاغر

سعی کنید از لباس های یقه شالی، یقه قیفی و ایستاده استفاده کنید و فراموش نکنید که نقاط عطف بدن تنها شانه ها بازو و سینه نیست، گردن پهن هم از نشانه های ابهت و زیبایی در تناسب اندام آقایان به حساب می آید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.