2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
رازها و اصول خوش تیپی مردان؛ 4 نکته طلایی

رازها و اصول خوش تیپی مردان؛ 4 نکته طلایی

خوش تیپ بودن قانون و اصولی دارد که باید با دقت رعایت شود. 4 نکته بسیار مهم را دراین مطلب مرور کنید.

دوات آنلاین -ظاهر شما تاثیر زیادی در طرف مقابل دارد و باعث می شود روابط شما چه در حوزه شخصی و چه شغلی و اجتماعی بهتر و قوی تر شکل بگیرد. مردان برای خوش تیپی باید اصولی را رعایت کنند که از کت و شلوار تا ساعت و کفش را شامل می شود.

انتخاب کت و شلوار مناسب در خوش تیپی مردان بسیار موثر است

خوش تیپی مردانه با انتخاب صحیح کت و شلوار

خراسان نوشت: کت‌ و ‌شلوار یکی از شیک‌ترین لباس‌های رسمی است. برای موقعیت‌های مختلف، از دامادی رفیق گرفته تا یک جلسه‌ مهم کاری، اولین انتخاب هر مرد شیک‌پوش، کت و شلوار است. اما فقط پوشیدن کت‌و‌شلوار کافی نیست و از شما یک مرد شیک‌پوش نمی‌سازد. باید بدانید که انتخاب درست اندازه کت و شلوار، از هر چیزی مهم‌تر است.

 

بیشتر بخوانید: 7 نکته برای خوش تیپی آقایان و خانم ها

 

کتی که تنگ یا گشاد باشد، اصلا شیک نیست و به‌جای این که شما را جذاب‌تر کند، باعث می‌شود شلخته و بی‌ملاحظه به نظر برسید. یکی دیگر از چیزهایی که باید در نظر داشته باشید، مدل کت‌و‌شلوار است. اگر نمی‌دانید که چه مدلی برای شما مناسب است، همیشه مدل کلاسیک را انتخاب کنید یعنی کت و شلوار با رنگ تیره، دارای دو دکمه، با یک ردیف دکمه و دارای کمترین جزئیات.

 

تاثیر ساعت مچی بر خوش تیپی

یکی از بهترین اکسسوری‌هایی که هر مرد شیک‌پوشی باید داشته باشد، ساعت مچی است. این روزها ساعت های مچی تنوع بسیار زیادی دارند. برای هر تیپ و استایلی، نوع خاصی ساعت مچی وجود دارد.

 

اگر نمی‌توانید برای انواع تیپ‌ها و استایل‌ها ساعت بخرید، کافی است یک ساعت بخرید ولی مدل آن را طوری انتخاب کنید که با استایل‌های مختلف، تناسب داشته باشد. ساعت شما علاوه بر زیبایی باید کاربردی هم باشد. ساعت مچی باید دقیق اندازه‌ مچ دست شما باشد. نه خیلی گشاد که داخل دست تکان بخورد نه خیلی سفت که اصلا جابه‌جا نشود.

 

با کمک گرفتن از رنگ‌ ها خوش تیپ شوید

بعضی از مردان از پوشیدن لباس‌های رنگی ترس دارند و معمولا رنگ‌های خنثی و تیره را انتخاب می‌کنند ولی با وجود این همه رنگ، دست شما برای انتخاب و داشتن یک استایل جذاب، باز است.

 

در همین زمینه: چه رنگ‌‌هایی را با هم ست کنیم تا خوشتیپ باشیم

 

برای انتخاب رنگ‌ها کافی است که به تناسب آن‌ها با یکدیگر توجه کنید. رنگ پوست هم روی انتخاب رنگ لباس ، تاثیرگذار است. اگر انتخاب صحیحی داشته باشید، انتخاب لبا‌س‌های رنگی اشتباه نیست و باعث نمی‌شود که ظاهر شما جلف و شلخته به نظر برسد.

کفش ها تاثیر زیادی بر خوش تیپ شدن مردان دارند

مردان تاثیر کفش ها را فراموش نکنند

کفش یکی از بخش‌های استایل است که بهتر است ساده باشد. البته ساده بودن لزوما به‌معنای ارزان بودن نیست. سعی کنید کفش‌های ساده ولی شیک و باکیفیت بخرید.

 

رنگ کفش، طرح و مدل و کف کفش بهتر است که ساده و تک‌رنگ باشد. کفشی که طرح‌های خاص و مدل عجیب داشته باشد معمولا خیلی زود از مد می‌افتد. اما کفش کلاسیک و ساده، هم شیک‌تر است و هم برای مدت بیشتری می‌توانید آن را بپوشید.

برای نوشتن این مطلب از «تابناک» کمک گرفته شده‌ است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.