2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
راهنمای انتخاب تیپ مجلسی برای مردان چاق

راهنمای انتخاب تیپ مجلسی برای مردان چاق

اگر شما هم اضافه وزن دارید برای انتخاب پوشش مجلسی مناسب از این راهنما کمک بگیرید.

دوات آنلاین -مردان چاق برای اینکه در مهمانی ها و مجالس خوش تیپ به نظر برسند باید یکسری اصول و قواعد خاص را رعایت کنند که در ادامه درباره شان توضیح داده شده است.

 

شلوار راسته بپوشید

تبیان نوشت: اگر چاق هستید از شلوارهای راسته متوسط و بدون چین استفاده کنید. این شلوارها به متعادل کردن تناسب پاها، کمر و شکم کمک می کنند.

 

کلاه برای مردان چاق

کلاه باعث می شود تا فضای عمودی بیشتری داشته باشید. کلاه برای آقایانی که بدنی عضلانی و کوتاه دارند مناسب است. تاج کلاه باعث می شود تا قد شما کمی بلندتر به نظر برسد.

 

لباس یقه ۷؛ مناسب مردان چاق

لباس هایی که یقه ۷ شکل دارند به کشیده نشان دادن صورت و خط گردن کمک می کنند و بری مردان چاق مناسب هستند.

 

بیشتر بخوانید: راه‌های آسان برای اینکه مرد خوش‌تیپی باشید

 

لباس هماهنگ با فرم بدن

برای داشتن تیپ مجلسی مناسب دقت کنید، لباس تان نه خیلی تنگ و نه خیلی گشاد باشد. لباس هایی بپوشید که با فرم بدن تان هماهنگ و اندازه تن شماست. لباس های بسیار گشاد شما را شلخته نشان می دهد و لباس های خیلی تنگ هم احساس خوبی را به خود شما و اطرافیان تان منتقل نمی کند.

چه لباس هایی برای مردان چاق مناسب تر است

مردان چاق لباس های شلوغ نپوشند

مدل های نسبتا ساده بهترین انتخاب برای چاق ها است. سعی کنید از لباس هایی با طرح شلوغ و گرافیکی استفاده نکنید. می توانید با پیراهن های راه راه با پاستلی پوشش قشنگی داشته باشید. فقط از انتخاب طرح های افقی اجتناب کنید.

 

رنگ مناسب مردان چاق

رنگ مشکی و سورمه ای می تواند همه رنگ های دیگر را به خودش جذب کند و باعث می شود تا چیزی به چشم بقیه افراد منعکس نشود. در حالی که رنگ سفید یا رنگ های جیغ دقیقا برعکس است.

 

آقایان چاق و درشت اندام بهتر است از رنگ های سرمه ای، قهوه ای، مشکی، خاکستری و زغالی استفاده کنند و یا اینکه این رنگ ها را به عنوان رنگ پایه در نظر بگیرند. البته اگر به رنگ سبز علاقه دارید سعی کنید از رنگ سبز تیره ای مثل سبز زیتونی استفاده کنید. این رنگ بهتر از سبز لیمویی است.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.