2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
سریال بی همگان چند قسمت است، ساعت پخش و تکرار

سریال بی همگان چند قسمت است، ساعت پخش و تکرار

داستان سریال بی همگان چیست؟ کدام بازیگران در آن حضور دارند و این مجموعه در چند قسمت ساخته شده است؟

دوات آنلاین -سریال بی همگان مجموعه ای است نام های بزرگی در تیتراژ آن دیده می شود. از تهیه کننده آن یعنی مهران مهام تا کارگردانانش بهرنگ توفیق و اصغر هاشمی. این سریال که از شبکه 3 پخش می شود می تواند نظر مخاطبان را به خوبی جلب کند.

 

خلاصه داستان سریال بی همگان

بی همگان یک ملودرام اجتماعی است که داستان آن با محوریت خانواده و برخورد با فرزندان نوشته شده است. مهام درباره داستان این مجموعه به جام جم گفته: علاوه ‌براین‌که به موضوع خانواده و عشق میان دختر و پسر پرداخته‌ایم، نقبی هم به مسائل روز زده‌ایم. می‌توانم بگویم در این سریال به اصل ۴۴ قانون‌اساسی هم می‌پردازیم که گاهی شاهد واگذاری‌های نادرست هستیم. البته بیشتر از این نمی‌توانم توضیح بدهم، زیرا قصه لو می‌رود. بخشی از قصه سریال بی‌همگان هم مربوط به مبحث دانش‌بنیان کشور و جوانان نخبه است که مخاطبان می‌توانند این موارد را در قصه این مجموعه تلویزیونی شاهد باشند.

عکسی از سریال بی همگان

تعداد قسمت های سریال بی همگان

این سریال از جمله مجموعه های پرلوکیشن است. تهیه کننده بی همگان گفته: جدا از چند لوکیشن اصلی مانند خانه‌ای در شهرک نفت، گلابدره، جاجرود، دارآباد و ... برای ضبط سکانس‌هایی از سریال به شمال کشور رفتیم و فرودگاه، رستوران، قهوه‌خانه سنتی، بیمارستان و لوکیشن‌های خیابانی در سطح شهر به‌خصوص شمال‌شرقی تهران مکان‌هایی بود که سریال بی‌همگان جلوی دوربین رفت. سریال بی همگان در 37 قسمت ساخته شده و البته دو کارگردان دارد.

عکسی از سریال بی همگان

دلیل تغییر کارگردان

مهران مهام گفته: زمانی که با آقای توفیقی برای کارگردانی سریال بی همگان صحبت کردم در جریان بودم که او برای کار دیگری قرارداد دارد، به‌همین‌دلیل تا مقطعی از سریال می‌تواند همراه با ما باشد. با مدیر وقت فیلم و سریال شبکه سه صحبت کردیم و قرار شد با آقای توفیقی کار را جلو ببریم. او بسیار لطف داشت و کار را با ما شروع کرد و بعد آقای هاشمی لطف کردند و مجموعه را به پایان رساندیم.

 

حدود ۱۸ تا ۱۹ قسمت از سریال را بهرنگ توفیقی کارگردانی کرد و قبل از شروع کار آقای هاشمی راف‌کات را دید و فیلمنامه را کامل خواند و بقیه کار را کارگردانی کرد.

عکسی از سریال بی همگان

ساعت پخش و تکرار بی همگان

سریال بی همگان هر شب حدود ساعت 8 و نیم تا یک ربع به 9 از شبکه سه پخش می شود و تکرار آن نیز در ساعت های 1:30 بامداد، 10 صبح و 14:30 روز بعد روانه آنتن می شود.

عکسی از سریال بی همگان

بازیگران سریال بی همگان

کاظم هژیرآزاد، نسرین بابایی، سپند امیرسلیمانی، مهدی ماهانی، محمد صادقی، میترا رفیع، مهسا باقری، هادی قمیشی، مسعود شریف، علیرضا درویش، داریوش سلیمی، بردیا دیانت، کاوه خداشناس، سمیرا حسن پور، محمد حیدری، بهنام مومنی، امیرحسین آصفی، یاسین مسعودی، علی‌اصغر رضائی و مجید اکبری بازیگران سریال بی همگان هستند.

 

رستا رحیمیان، تیارا عسگری و دانیال جعفری نیز بازیگران خردسال این مجموعه هستند. ضمن اینکه مرحوم زهره فکور صبور در این سریال به ایفای نقش می پرداخت که بعد از فوت او کمند امیرسلیمانی ادامه نقش را برعهده گرفت.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1401/09/08
حالم بدشد با این سریال
ناشناس 1401/08/24
یکی ازهمکاران مطبوعات درچندتیترازاین برنامه بعنوان تلخی بی پایان شبانه یادکرده که البته واقعاهمگی ازاینکه این دوجوان پرتپش وپراحساس تااین قسمت بهم نرسیدندواگردوفصل ان ساخته میشدممکن بودبرگ موفق این سریال برمیگشت واین دوزوج جوان بهم میرسیدندشایداین قدراحساس مردم جریحه دارنمیشدالبته گفته شده که زن امیرعلی چون گذشته تلخی داشته الان خیلی ازبیننده هاازموفقیت اوخیلی خوشحالندامابایدگفت به چه قیمتی به قیمت ساخته شدنه لانه زندگی خود روی دیوارهای عواطف امیرعلی والناز.
ناشناس 1401/08/23
دوباره از این سریال ها بی مزه بازی نکنید خیلی حالمونو خراب کرد
ساره 1401/08/22
سریال بی همگان بسیار جذابی هست، تشکر از کارگردان و تهیه کنندگان آن
Hadikazimi 1401/08/21
سریال بی همگان تقریبا خوبه
ناشناس 1401/08/21
سریال بیخودی هست
ناشناس 1401/08/21
می میره
ناشناس 1401/08/20
به نظر من امیر علی زنده میمونه به خاطر بچه های مریم
سلام وقت بخیر،سریال به همگان نمیپسندم سلیقه من نیست 1401/08/20
سلام وقت بخیر،سریال به همگان نمیپسندم سلیقه من نیست
ناشناس 1401/08/17
درود به نظرم هنر این سریال این است که با مقدمات داستانی تکراری و حتی بازیگران تکراری در لوکیشن های یکسان با سریالهای مشابه شبکه ۳, (که در واقع شبکه ۳ ید طولایی در ساخت سریالهای متفاوت با یک فیلمنامه یکسان دارد) اینبار توانسته زیبا داستان را پرورش دهد و اتفاقات زیبا جذاب و پندآموز که تاکید می کنم، پند آموز و اتفاقا با راهکار و مفید ارائه کند. کاری که سالهاست انتظار داریم تلویزیون بسویش برود. به نویسنده کارگردانها و بازیگران سریال تبریک می گویم.

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.