2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
محمد صادقی، این بار در نقش امیرعلی در سریال بی همگان

محمد صادقی، این بار در نقش امیرعلی در سریال بی همگان

امیرعلی در سریال بی همگان نقش تازه محمد صادقی است. به همین بهانه بیوگرافی این هنرمند را مرور کرده ایم.

دوات آنلاین -محمد صادقی اگرچه بازیگر پرکاری نیست اما با همان چند نقشی که تاکنون بر عهده گرفته نشان داده بازیگر بسیار توانایی است. او را حالا در سریال بی همگان در نقش امیرعلی می بینیم.

محمد صادقی بازیگر نقش امیرعلی در سریال بی همگان

زندگی شخصی محمد صادقی

محمد صادقی متولد سال 1372 است. او در 7 سالگی پدرش را از دست داد و این واقعه تاثیر بسیار بدی برایش به همراه داشت. او در کودکی سراغ ورزش تکواندو رفتو حتی تا دعوت به تیم میلی هم پیش رفت اما این ورزش را ادامه نداد.

 

صادقی در دانشگاه در رشته مدیریت درس خواند و بعد از دریافت مدرک کارشناسی تصمیم گرفت بیشتر توان خودش را روی علاقه اصلی اش یعنی بازیگری متمرکز کند و به بازی در تئاتر پرداخت.

محمد صادقی بازیگر نقش امیرعلی در سریال بی همگان

فیلم ها و سریال های محمد صادقی

محمد صادقی وقتی به عنوان بازیگر نقش برادر اخگر وارد سریال مانکن شد توجهات را جلب کرد. این مجموعه نمایش خانگی بسیار پربیننده بود و نقش آبتین توانست برای صادقی موفقیت زیادی را به همراه بیاورد.

 

گام بلند بعدی صادقی برای موفقیت و رسیدن به شهرت بازی در نقش پیمان در سریال افرا بود. پیمان جوانی عاشق پیشه، دانشجویی نخبه و البته از نظر اقتصادی در تنگنا بود که در همان قسنمت های ابتدایی سریال وقتی به شکار غیرقانونوی رفته بود کشته شد. پیمان اگرچه نقشی طولانی در این مجموعه محسوب نمی شد اما بازی جذاب محمد صادقی نام او را سر زبن ها انداخت.

محمد صادقی بازیگر نقش امیرعلی در سریال بی همگان

بازی در نقش امیرعلی در سریال بی همگان

صادقی این بار در سریال بی همگان در نقش امیرعلی بازی کرده است. امیرعلی جوانی نخبه است که به زندان می افتد و بعد از آزادی زندگی اش وارد مرحله ای تازه می شود. او عشقی قدیمی را در دل دارد و حالا باید با چالش های زندگی اش مواجه شود و موانع را یکی بعد از دیگری از پیش رو بردارد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.