2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
سریال خانه ما چند قسمت است، ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

سریال خانه ما چند قسمت است، ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

سریال خانه ما تولید چه سالی است، در چند قسمت ساخته شده و چه زمان هایی از شبکه آی فیلم پخش می شود؟

دوات آنلاین -داستان سریال خانه ما درباره خانواده یک استاد فیزیک به نام آقای تهرانی است که به خارج از تهران نقل مکان می کنند و همین تغییر محل زندگی شرایط تازه ای را بایشان رقم می زند.

 

در این سریال نیما، یکی از فرزندان خانواده عشق فوتبال است. پویا پسر دیگر خانواده تهرانی باهوش است اما درس نمی خواند و بیشتر به دنبال شیطنت است. آیدا نیز  دختر 5 ساله این خانواده است. همچنین سارا بسیار اقتصادی و گاه خسیس و علاقمند به فیلم سازی است.

 

مادر خانواده به نام آذر نیز  به گل و گیاه علاقه دارد. در قسمت های ابتدایی پدربزرگ خانواده نیز حضور داشت که در قسمت های بعدی به بهانه سفر به اهواز حذف می شود و در چند قسمت مانده به آخر نقش محدودی ایفا می کند. در هر قسمت از مجموعه ما اتفاق تازه ای برای خانواده تهرانی رخ می دهد.

عکسی از سریال خانه ما

تعداد قسمت های سریال خانه ما

سریال خانه ما تولید سال 1379 به نویسندگی پیمان قاسم خانی و شادمهر راستین است که در 26 قسمت ساخته و اولین بار از شبکه 3 پخش شده است.

 

ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

شبکه آی فیلم این مجموعه را هر روز در ساعت های 5 بعد از ظهر، یک بامداد و 9 صبح پخش و تکرار می کند.

عکسی از سریال خانه ما

بازیگران سریال خانه ما

رضا بابک، گوهر خیراندیش، وحید رهبانی، مانی نوری، زهرا اویسی و کیمیا ذوالفقاری بازیگران اصلی سریال خانه ما هستند البته در قسمت های مختلف بازیگرانی جدید در قالب شخصیت های فرعی وارد مجموعه می شوند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.