2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
درخشش مهدی طارمی با نمرات شبیه به مسی

درخشش مهدی طارمی با نمرات شبیه به مسی

یک روزنامه پرتغالی نوشت: با این که په‌ په بیشترین نمرات را همیشه می‌گیرد، طارمی از این بازیکن برزیلی هم سبقت گرفت.

دوات آنلاین -تیم پورتو در هفته هشتم لیگ برتر پرتغال، مقابل براگا به برتری 4 بر یک دست یافت و با 19 امتیاز، جایگاه سوم جدول مسابقات را از آن خود کرد. مهدی طارمی با این که تنها یک پاس‌گل به هم‌تیمی‌های خود داد، مورد تمجید رسانه‌های پرتغالی قرار گرفت و رسانه تحلیلی «Goal Point» با نمره 8.5، وی را به‌عنوان بهترین بازیکن مسابقه برگزید.

 

به گزارش خراسان، این سایت درباره طارمی نوشت: «عملکرد فوق‌العاده مهدی طارمی ثابت کرد این فقط مسی نیست که تنها با یک پاس‌گل، «نمرات مسی‌گونه» بگیرد، شبی هیجان‌انگیز برای کسانی که می‌خواهند الگوریتم‌ها را با هم مقایسه کنند.با این که په‌ په بیشترین نمرات را همیشه می‌گیرد، طارمی از این بازیکن برزیلی هم سبقت گرفت.

 

این بازیکن برای کسب نمره خوب به گلزنی نیاز نداشت تا سطح بالای خود را نشان بدهد و یک پاس‌گل داد. وی سه فرصت خطرناک گل به وجود آورد و عملکرد بسیار خوبی در محوطه جریمه حریف ارائه کرد. طارمی بیشترین حرکت با توپ را داشت و در سه نبرد از پنج نبرد هوایی موفق بود».

 

طارمی بعد از پایان این بازی گفته بود: ما بهترین موقعیت‌ها را داشتیم و کار را به خوبی انجام دادیم. خوشبختانه بردیم. بازی در دراگائو (ورزشگاه خانگی پورتو) همیشه فوق العاده است، هواداران ما شگفت انگیز و عالی هستند. آن ها انگیزه ما محسوب می‌شوند. درخشش ستاره بوشهری فوتبال ایران از زمان پیوستن به پورتو نه تنها کم نشده، بلکه طارمی با گلزنی‌های متوالی برای پورتو و گل‌های زیبایش در لیگ قهرمانان اروپا که گل سر سبد آن‌ها گل قیچی برگردان به تیم چلسی بود، توانست در قلب هواداران متعصب پورتو جایی برای خود باز کند و لقب شاهزاده پارسی را به وی دادند .

مهدی طارمی به بهترین بازیکن پورتو تبدیل شده است

طارمی، مرد شماره یک پورتو

اکنون طارمی با وجود تمام انتقادها از سوی رسانه‌های تیم‌های رقیب مانند اسپورتینگ لیسبون و بنفیکا مرد شماره یک کنسیسائو در خط حمله پورتو است  از همین رو باشگاه پورتو با انتشار توییتی از مهاجم ایرانی خود به تمجید از عملکرد طارمی پرداخت.طبق توییت باشگاه پورتو، طارمی تاکنون ۱۰۶ بازی برای پورتو انجام داده و موفق به زدن ۵۶ گل برای این تیم شده است. همچنین طارمی آمار درخشان ۳۱ پاس گل را ثبت کرده است.

 

باشگاه پورتو پرتغال اعلام کرد ستاره تیم ملی ایران به عنوان بهترین بازیکن ماه این باشگاه از سوی هواداران انتخاب شد.طارمی ماه گذشته هم به عنوان بازیکن ماه باشگاه پورتو از سوی هواداران انتخاب شده بود. ستاره ایرانی در دیدار تیمش مقابل براگا با تاثیرگذاری به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.