2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
تعداد قسمت ها و ساعت پخش و تکرار سریال هزاران چشم از آی فیلم

تعداد قسمت ها و ساعت پخش و تکرار سریال هزاران چشم از آی فیلم

سریال هزاران چشم تولید چه سالی است و در چند قسمت ساخته است؟ این مجموعه چه ساعت هایی پخش می شود؟

دوات آنلاین -سریال هزاران چشم مجموعه ای به کارگردانی کیانوش عیاری است که برای شبکه 3 ساخته و تاکنون از شبکه های مختلف پخش شده است. اکنون شبکه آی فیلم تکرار این سریال را روانه آنتن کرده است.

عکسی از سریال هزاران چشم

خلاصه داستان سریال هزاران چشم

داستان سریال هزاران چشم درباره یک روزنامه نگار به نام راوندی است که در مجله خانه و خانواده ستونی به نام برسر دو راهی را می نویسد. او برای اینکه بتواند مسایل و مشکلات موجود خوانندگان و کسانی را که به مجله نامه می فرستند، بهتر و عمیق تر درک کند، خود را به جای آنها می گذارد و گاهی در شرایط آنها به گونه ای غوطه ور می شود که همان مشکل برای خودش به وجود می آید.

عکسی از سریال هزاران چشم

هزاران چشم قسمت است

این سریال در سال 1380 تولید شد و آن زمان نام آن دو راهه بود اما در نهایت در سال 82 با اسم هزاران چشم در 12 قسمت روانه آنتن شد. هر قسمت این مجموعه حدود 45 دقیقه است.

 

ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم سریال هزاران چشم هر روز در سه نوبت از شبکه آی فیلم پخش و تکرار می شود که با توجه به برنامه های خودتان می توانید زمان مناسب برای تماشای آن را در ساعت های 4 بعد از ظهر، 12 شب و 8 صبح انتخاب کنید.

عکسی از سریال هزاران چشم

بازیگران سریال هزاران چشم

مهدی هاشمی در نقش راوندی بازیگر اصلی این سریال است که در تمام قسمت ها حضور دارد. سایر بازیگران مجموعه هزاران چشم عبارتند از:

 

اکرم محمدی، افسانه ناصری، امیرحسین صدیق، اسدالله یکتا، امیرمحمد زند، بهنوش بختیاری، جواد طوسی، حمید دلشکیب، حمیده خیرآبادی، رامسین کبریتی، ساره آرین، سعید پیردوست، سولماز غنی، سهیلا عزیزی، سیامک اشعریون، کاوه سماک‌باشی، محسن قاضی‌مرادی، مهدی فتحی، مهوش وقاری، نادیا دلدار گلچین و شهرزاد کمال‌زاده

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.