2024/05/06
۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
سریال شیدایی چند قسمت است، ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

سریال شیدایی چند قسمت است، ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

سریال شیدایی مجموعه جذاب و تماشایی تولید سال 1390 است که شبکه آی فیلم بار دیگر آن را پخش می کند.

دوات آنلاین -سریال شیدایی به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی در سال 1390 برای شبکه 3 تولید شد و اکنون می توانید تکرار این مجموعه را از شبکه آی فیلم تماشا کنید.

 

خلاصه داستان سریال شیدایی

داستان سریال شیدایی از این قرار است که مردی محمدتقی خان سپاهان اموالش را بین دو فرزندش طاها و عاطفه تقسیم می‌کند. حمید شوهر عاطفه ارثیه همسرش را نابود می کند. از طرفی طاها که بیماری قلبی‌ دارد وصیتنامه ای می نویسد و اموالش را به ماهان، فرزند عاطفه می بخشد اما بعد از نوشتن این وصینامه با دختری به نام لیلا آشنا می شود.

 

شرط لیلا برای پذیرش عشق طاها این است که او قلب بیمارش را درمان کند. اما لیلا ظاهر قلب طاها را می‌بیند. قلب طاها مریض‌تر از این حرف‌ هاست...

 

شوهر عاطفه برای جلوگیری از این وصلت دست به هر کاری می‌زند. اما سرانجام از این کارها پشیمان می‌شود. مخفی کاری طاها از لیلا در مورد گذشته اش موجب اتفاقات غیر منتظره ای می شود که همه شخصیت های داستان را به گونه ای درگیر می کند...

 

در واقع سریال شیدایی صرفا موضوع علاقه طاها به لیلا را دنبال نمی‌کند. این مجموعه دارای داستانی چند لایه و تودرتو است که در هر چند قسمت یکبار مخاطب را با گره جدیدی مواجه می‌کند و نمی‌گذارد او براحتی از کنار مجموعه بگذرد.

عکسی از سریال شیدایی

تعداد قسمت های سریال شیدایی

سریال شیدایی فقط یک فصل دارد و در 29 قسمت ساخته شده است البته برخی منتقدان معتقد بودند ریتم سریال کند است و می شد تعداد قسمت های آن را کمتر کرد.

 

ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

اگر قصد دارید این مجموعه را از طریق شبکه آی فیلم دنبال کنید لازم است بدانید شیدایی هر روز در سه نوبت در ساعت های 2 بامداد، 10 صبح و 6 بعد از ظهر پخش و تکرار می شود.

عکسی از سریال شیدایی

بازیگران سریال شیدایی

اندیشه فولادوند، امیر جعفری، آرش مجیدی، پرویز پورحسینی، عطا عمرانی، آتنه فقیه نصیری، هانی کشاورز، گلاره عباسی، مریم بوبانی، میلیشیا مهدی نژاد، مجید رحمتی، رحمان باقریان، جمال اجلالی، ماریه تهرانچی، فاطمه شعبانی و میترا شجاعی...

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.