2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
نکات طلایی برای گردگیری خانه با مواد طبیعی

نکات طلایی برای گردگیری خانه با مواد طبیعی

گرد و غباری را که روی وسایل خانه می نشینید با چه موادی پاک و تمیز کنیم؟

دوات آنلاین -بهترین پاک کننده ها برای گردگیر خانه و تمیز کردن گرو و غبار وسایل مواد طبیعی هستند. البته به شرط اینکه بدانید از چی در کجا استفاده کنید.

 

گردگیری  لوستر با لیموترش

همشهری نوشت:  لوسترها و لامپ‌ها بخش مهمی از دکوراسیون منزل هستند و به علت گرد و غبار موجود در هوا خیلی زود کثیف می‌شوند. با مواد ساده مانند سرکه، الکل، لیموترش و یک دستمال نمدار می‌توانید به راحتی و بدون هزینه آنها را تمیز کنید.

برای گردگیری خانه از چه مواد طبیعی استفاده کنیم

موادی برای تمیز‌ کردن شیشه

بهتر است از یک پاک‌کننده برای پنجره‌ها استفاده کنید. بازار مملو از انواع پاک‌کننده‌ها است. اما می‌توانید با چند ماده ساده در منزل یک محلول تمیز‌کننده درست کنید. محلول آب و صابون، سرکه سفید، الکل، لیمو‌ترش و نشاسته می‌تواند به شما در تمیز کردن شیشه‌ها بدون هزینه کمک کند.

 

بیشتر بخوانید: ترفندهای طلایی برای تمیز کردن آشپزخانه

شوینده های طبیعی برای دیوارها

تمیز کردن دیوارها بر خلاف آنچه تصور می‌کنید کار سختی نیست، اما چند نکته وجود دارد که باید آنها را خوب به‌خاطر داشته باشید. برای تمیز کردن دیوارها اول از همه به چند دستمال تمیز نیاز دارید. این باعث می‌شود تا اثر دستمال روی دیوار باقی نماند. دومین نکته این است که نوع لکه‌های روی دیوار را بشناسید تا بدانید از چه لکه‌بری استفاده کنید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.