2024/05/03
۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
سریال چرخ فلک چند قسمت است، ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

سریال چرخ فلک چند قسمت است، ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

موضوع سریال چرخ فلک، سال تولید، ساعت پخش و تکرار، بازیگران و تعداد قسمت های آن را در اینجا مطالعه کنید.

دوات آنلاین -سریال چرخ فلک مجموعه اپیزودیک است که در سال 95 برای شبکه یک ساخته شد و اکنون آی فیلم یک بار دیگر آن را پخش می کند.

 

خلاصه داستان سریال چرخ فلک

داستان سریال چرخ فلک در هر قسمت فرق می کند. موضوع اصلی سریال یک مفهوم اخلاقی است که در هر یک از داستان‌ها این موضوع تکرار می‌شود و بیشتر بازیگران در ابتدای هر قصه آدم فرعی هستند که در قصه بعدی به بازیگر اصلی بدل می‌شوند.

 

فیلمنامه این سریال را علیرضا طالب‌زاده و مجید اسماعیلی و امیرمحمد عبدی نوشته شده‌اند.

عکسی از سریال چرخ فلک

تعداد قسمت های سریال چرخ فلک

این مجموعه 3 کارگردان دارد و عزیزالله حمیدنژاد، بهرام عظیم‌پور و احسان عبدی‌پور 28 قسمت چرخ فلک را ساخته اند که هر قسمت حدود 45 دقیقه است.

 

ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

سریال چرخ فلک هر روز ساعت 5 بعد از هر از شبکه آی فیلم پخش می شود و تکرار آن نیز دو نوبت در روز در ساعت های یک بامداد و 9 صبح خواهد بود.

عکسی از سریال چرخ فلک

بازیگران سریال چرخ فلک

بهناز جعفری، حمیدرضا آذرنگ، اندیشه فولادوند، لاله صبوری، سید مهرداد ضیایی، مهران احمدی، امیر آقایی، لیلا اوتادی، میلاد کی‌مرام، مزدک رستمی، مجید نوروزی، آشا محرابی، شبنم مقدمی، مریم بوبانی، فاطمه مرتاضی، لیندا کیانی، کیهان ملکی، افشین خورشید باختری، فتانه ملک‌محمدی، عباس غزالی، قاسم زارع، حسین سلیمانی، ترلان پروانه، علیرضا جعفری، فرزانه نشاط خواه، بهرام ابراهیمی، مهوش صبرکن، ستاره حسینی و زهره نعیمی در این مجموعه بازی کرده اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.