2024/05/07
۱۴۰۳ سه شنبه ۱۸ ارديبهشت
سریال مادر چند قسمت است، ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

سریال مادر چند قسمت است، ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

سریال مادر از ساخته های خوب بیژن بیرنگ است که شبکه آی فیلم تکرار آن را بار دیگر روانه آنتن می کند.

دوات آنلاین -بیژن بیرنگ مدت طولانی است که مجموعه تازه ای نساخته اما سریال های قدیمی او همچنان تماشایی است. شبکه آی فیلم سریال مادر از این کارگردان را پخش می کند.

عکسی از سریال مادر

خلاصه داستان سریال مادر

داستان سریال مادر درباره زنی به نام ماهی خانوم است که برای دیدن پسرش به منطقه جنگی می‌رود، از ابتدا تصمیم دارد که فرزندش را برای مرخصی به خانه ببرد، اما با دیدن فضای دل‌پذیر و صمیمی جبهه در بهداری قرارگاه به عنوان پرستار مشغول به خدمت می‌شود.

 

بیرنگ در زمان ساخت این سریال گفته بود: این سریال قصه مادری است که برای بازگرداندن فرزندش به جبهه می‌رود، اما در آنجا ماندگار می‌شود و ازدواج می‌کند.این سریال مثل دیگر کارهایم فضایی مفرح دارد و همان مسائلی را که همیشه در کارهایم مطرح کرده‌ام در این سریال نیز به تصویر کشیده‌ام. دغدغه‌ام مسائل خانوادگی است که این‌بار در فضای جنگ روایت می‌شود. تلاش کردم از زاویه دیگر به مسائل اجتماعی و خانوادگی بپردازم تا برای مخاطبان هم جذابیت لازم را داشته باشد.

عکسی از سریال مادر

تعداد قسمت های سریال مادر

این مجموعه تلویزیونی تولید سال 1389 است و اولین بار از شبکه دو پخش شد. این مجموعه در 13 قسمت ساخته شده و هر قسمت حدد 45 دقیقه است.

 

ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

سریال مادر هر روز سه نوبت از شبکه آی فیلم پخش و تکرار می شود و شما می توانید در ساعت های 12 شب، 8 صبح و 4 بعد از ظهر برای تماشای آن وقت بگذارید.

عکسی از سریال مادر

بازیگران سریال مادر

گوهرخیراندیش، پژمان بازغی، لاله اسکندری، سیاوش خیرابی، نورالدین استوا، مالک حق‌پورسراج و رضا یزدانی در این سریال بازی کرده اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.