2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
سریال خاک سرخ چند قسمت است، ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

سریال خاک سرخ چند قسمت است، ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

خلاصه داستان سریال خاک سرخ و جزییات دیگر درباره این موضوع را که شبکه آی فیلم آن را پخش می کند در اینجا بخوانید.

دوات آنلاین -نام ابراهیم حاتمی کیا به عنوان کارگردان کافی است تا مطمئن شویم یک فیلم یا سریال تماشایی است. سریال خاک سرخ از ساخته های این کارگردان مطرح یک بار دیگر از شبکه آی فیلم پخش می شود.

عکسی از سریال خاک سرخ

خلاصه داستان سریال خاک سرخ

داستان سریال خاک سرخ درباره دختری به نام لیلا است که قبل از انقلاب از خانواده‌اش جدا شده اما این موضوع را نمی داند تا این که در شب عروسی خودش می‌فهمد که پدر و مادرش افراد دیگری هستند. لیلا برای یافتن خانواده واقعی اش راهی خرمشهر می شود اما این سفر همزمان با آغاز جنگ است.

 

همسر لیلا در طول راه با بمباران جنگنده‌های عراقی کشته می‌شود. لیلا به تنهایی به خرمشهر می رود. او پریشان و آشفته است اما موفق می شود مادرش را پیدا کند. همچنین می فهمد پدرش توسط عراقی‌ها اسیر شده است و آنها فقط می‌توانند از بین دیواری، همدیگر را ببینند.

عکسی از سریال خاک سرخ

تعداد قسمت های سریال خاک سرخ

این مجموعه تولید سال 80 است و منوچهر محمدی تهیه کنندگی آن را برعهده داشت. خاک سرخ در 17 قسمت ساخته شده که هر قسمت حدود 50 دقیقه است.

عکسی از سریال خاک سرخ

ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

سریال خاک سرخ را می توانید هر شب ساعت 7 از شبکه آی فیلم تماشا کنید البته باید بدانید این مجموعه دو بار در روز تکرار و در ساعت های 3 بامداد و 11 صبح نیز پخش می شود.

 

بازیگران سریال خاک سرخ

پرویز پرستویی، مهتاب کرامتی، حبیب رضایی، لاله اسکندری، بهناز جعفری، امیر آقایی، علی بوریان، محمد مختاری، حسین شیدایی، هما روستا و مریم بوبانی در این سریال بازی کرده اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
عوام 1401/06/28
سلام خاک سرخ بسیار فیلم ضعیفی است. هم از نظر فیلم نامه و هم از نظر کارگردانی ضعیف است. موضوع فیلم خیلی سطحی است. در ضمن رفتار خوزستانی ها رو با هم بد جلوه داده. مثلا : وقتی مهتاب کرامتی برای شناسایی دخترش وارد مینی بوس میشود راننده با او برخورد بدی دارد. اصلا هم دردی با مادر دختر گم کرده ندارند. یا وقتی لیلا گرسنه وارد مغازه میشود ... مغازه دار برخورد بدی دارد. اصلا فیلم را نپسندیدم.

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.