2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
چگونه پرز لباس را از بین ببریم

چگونه پرز لباس را از بین ببریم

پرز لباس با چی می رود؟ جواب این سوال خیلی ساده است. چند ترفند را رد اینجا یاد بگیرید.

دوات آنلاین -پرز دادن لباس یکی از موضوعاتی است که همیشه ما را گلایه مند می کند و به دردسر می اندازد و اما راز از بین بردن آن چیست و چگونه می توان این پرزها را گرفت؟

 

همشهری نوشت: پرز دادن لباس‌ها غیراز اینکه باعث می‌شودزیبایی لباس از بین برود، بلکه به یکی از دغدغه‌های خریداران هنگام خرید البسه تبدیل شده است اما اگر لباس‌تان پرز داد خیلی هم ناراحت نباشید با چند ترفند ساده می‌توانید پرزها را از بین ببرید:

پرز لباس ها را با چی بگیریم

ترفندهای گرفتن پرز لباس

برای از بین بردن پرز لباس می‌توانید یک‌چهارم فنجان سرکه سفید را به ماشین لباسشویی اضافه کنید، سرکه کمک می‌کند تا پرز از لباس حذف شود همچنین مانع از چسبیدن پرز به لباس می‌شود.

 

بیشتر بخوانید: چکار کنیم ماشین لباسشویی بو نگیرد

 

هنگام شست‌وشو، لباس‌ها را پشت رو کنید. با این کار اگر لباس پرز هم بدهد در پشت لباس ایجاد می‌شود و قابل دیدن نیست.همچنین می‌توانید از توری‌های محافظ لباس استفاده کنید تا آسیب کمتری به لباس وارد شود.

 

لباسی که پرز داده را ابتدا اتو کنید و بعد پارچه لباس را محکم نگه‌دارید و یک تیغ را روی سطح لباس بکشید و در انتها با استفاده از رول پرز گیر، پرزهای جدا شده از لباس را جدا کنید.

 

برای خشک کردن پارچه‌هایی که پرز می‌دهند بهتر است از خشک کن لباسشویی استفاده نکنید. چون پارچه با لبا‌س‌های دیگر دچار سایش و پرز دادن می‌شود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.