2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
چکار کنیم ماشین لباسشویی بو نگیرد

چکار کنیم ماشین لباسشویی بو نگیرد

اگر شما هم مشکل بو گرفتن لباس ها در ماشین را دارید از ترفندهای این مطلب استفاده کنید.

دوات آنلاین -برخی اوقات ماشین لباسشویی بو می گیرد و باعث می شود لباس های ما هم بوی نامطبوعی داشته باشند اما دلیل این اتفاق چیست و چطور می شود آن رفع کرد؟

 

لباس خیس در ماشین لباسشویی

به نوشته همشهری عواملی وجود دارند که اگر رعایت شوند این بوی نامطبوع کاهش یافته و حتی ایجاد نخواهد شد. یکی از این موارد نگه‌نداشتن لباس‌های خیس در ماشین لباسشویی است.

 

بیشتر بخوانید: ترفندهایی برای رسوب گیری از دوش حمام و کتری

 

بعد از پایان شست‌و‌شو باید لباس‌ها را بلافاصله خارج کرد چرا که باعث رشد قارچ و بیماری‌های پوستی نیز خواهد شد. بعد از هر بار شست‌و‌شو، ‌آب جمع شده داخل لاستیک پشت در لباسشویی را خشک کنید.

ترفندهایی برای رفع بوی بد ماشین لباسشویی

کارهای لازم بعد از تمام شدن کار ماشین لباسشویی

بعد از اتمام شست‌و‌شو نیز چند ساعت در ماشین را باز بگذارید تا داخل ماشین کاملا خشک شود. بهتر است هر 3‌ماه یکبار، ‌کشوی پودر و مایع نرم‌کننده را خارج کرده و بشویید، ‌گاهی لازم است از مسواک برای شست‌و‌شوی کامل کشو استفاده کنید تا مواد شوینده‌ای که در قسمت‌های مختلف آن مانده، به خوبی تمیز شود.

 

بعد از هر 10 مرتبه شست‌و‌شو نیز، ‌فیلتر تخلیه را تمیز کنید. هر چند وقت یک‌بار نیز ماشین لباسشویی را بدون لباس‌و فقط با کمی مواد شوینده روشن کنید تا تمیز شود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.