2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
آیا مشکل گلزنی پرسپولیس با لوکادیا و دیاباته حل می شود

آیا مشکل گلزنی پرسپولیس با لوکادیا و دیاباته حل می شود

کریم باوی معتقد است لوکادیا مهاجم خوبی است اما درباره دیاباته باید با تامل صحبت کرد.

دوات آنلاین -کریم باوی مهاجم اسبق پرسپولیس در رابطه با تغییرات پرسپولیس خصوصا خط حمله با نگاه دقیقی دو خرید جدید پرسپولیس را مورد نقد و بررسی قرار می‌دهد.

 

*به عنوان مهاجم سابق پرسپولیس در رابطه با لوکادیا چه نظری دارید؟

لوکادیا مهاجم خوبی است و رزومه قابل احترامی دارد. او به زمان نیاز دارد و با حرکات خیلی خوبی که با وجود اضافه وزن از خودش نشان داد، به نظرم کمی زمان بگذرد حتماً می‌تواند به شرایط ایده‌آل برسد و مشکل گلزنی پرسپولیس را حل کند.

 

دیاباته در پرسپولیس

*در رابطه با دیاباته و حضورش در پرسپولیس که بزودی محقق می‌شود چه نقد فنی‌ای دارید؟

دیاباته بازیکن بدی نبود و در استقلال خوب کار کرد اما او در قطر کارنامه خیلی درخشانی نداشت به همین دلیل در خصوص حضور او در پرسپولیس باید با تامل حرف زد. وضعیت آمادگی جسمانی‌اش با توجه به شرایط سنی‌ که دارد در پرسپولیس تعیین کننده خواهد بود، ضمن اینکه اصولا قطری‌ها هم بازیکن خوب را به راحتی از دست نمی‌دهند.

 

*چرا هافبک‌های پرسپولیس با وجود قوی بودن به عنوان پاسور هنوز نتوانسته‌اند موقعیت‌های زیادی برای مهاجمان بسازند؟

من فکر می‌کنم همه هافبک‌های پرسپولیس بازیکنان خیلی خوب و تکنیکی‌ای هستند اما مشکل اینجاست که هنوز با یکدیگر خوب هماهنگ نشده‌اند و حتماً چندی دیگر با بالاترین راندمان کاری برای مهاجمان تیم بیشترین موقعیت را می‌سازند.

 

*در رابطه با تیم‌های مدعی و شانس قهرمانی پرسپولیس در این جمع چه نظری دارید؟

هنوز برای اظهارنظر در مورد قهرمانی زود است اما به نظرم شخصیت قهرمانی پرسپولیس بالاتر از بقیه مدعیان است ضمن اینکه تیم‌هایی مانند سپاهان و استقلال هم تیم‌های خوبی دارند که نمی‌توان از کنار آنها به راحتی رد شد.

 

منبع: ایران ورزشی

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.