2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
سریال از یاد رفته چند قسمت است، ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

سریال از یاد رفته چند قسمت است، ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

موضوع سریال از یاد رفته چیست، تولید چه سالی است و در چند قسمت ساخته شده است؟ جواب سوالات درباره این مجموعه را که آی فیلم پخش می کند، اینجا بخوانید.

دوات آنلاین -سریال از یاد رفته به کارگردانی فریدون حسن پور است که در سال 1388 ساخته و دو سال بعد از شبکه یک پخش شد. حالا شبکه آی فیلم تکرار آن را یک بار دیگر روانه آنتن می کند.

عکسی از سریال از یاد رفته

خلاصه داستان سریال از یاد رفته

در سریال از یاد رفته داستان زندگی شخصیت های سریال طی یک دوره چهل ساله تعریف می‌شود. مرتضی پورامین که جوانی درسخوان است، در دهی نزدیک رشت زندگی می کند که دختری به نام گلرخ نیز همانجا است. گلرخ دوست دارد با مرتضی ازدواج کند ولی پدر و مادر او به این ازدواج رضایت نمی دهند.

 

گلرخ با پافشاری بسیار بالاخره آن دو را راضی می کند. پدر گلرخ که بیمار است، به ازدواج رضایت می دهد و سپس جان می سپارد. گلرخ پس از ازدواج به مرتضی پیشنهاد می کند که درس بخواند، مرتضی نیز که به رشته پزشکی علاقه دارد در رشته پزشکی دانشگاه تهران بالاترین رتبه را به دست می آورد؛ پس مجبور می شود تا هفت سال در تهران درس بخواند و گاهی به خانه‌اش باز گردد. گلرخ پس از مدتی صاحب پسری به نام علی می‌شود، مرتضی نیز با دختری به نام مینا نادری در تهران آشنا می شود...

عکسی از سریال از یاد رفته

تعداد قسمت های سریال از یاد رفته

از یاد رفته که داستانی عاشقانه و اجتماعی دارد در 22 قسمت ساخته شده است. البته گاهی اوقات آی فیلم زان هر قسمت را تغییر می دهد و به همین دلیل در مجموع شاهد پخش سریال در یکی دو قسمت کمتر یا بیشتر هستیم.

 

ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

این سریال را می توانید هر شب ساعت ۱۲ از آی فیلم تماشا کنید. دو نوبت دیگر پخش و تکرار آن 8 صبح و 4 بعد از ظهر است.

عکسی از سریال از یاد رفته

بازیگران سریال از یاد رفته

محمدرضا فروتن، سپیده خداوردی، بهنوش طباطبایی، سیاوش خیرابی، عمار آقایی، فاطمه صادقی، رضا ناجی، صادق صفایی، محسن افشانی، مهران رجبی  و رضا فیاضی بازیگران سریال از یاد رفته هستند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.