2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
سریال رخنه چند قسمت است، ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

سریال رخنه چند قسمت است، ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

همه آنچه درباره سریال رخنه باید بدانید از بازیگران و خلاصه داستان تا تعداد قسمت ها و سال تولید را در این مطلب مطالعه کنید.

دوات آنلاین -سریال رخنه به کارگردانی حسین تبریزی مجموعه ای است که در سال 1392 برای شبکه 2 تولید شد و اکنون آی فیلم تصمیم به تکرار آن گرفته و این مجمعه را دوباره پخش می کند.

عکسی از سریال رخنه

خلاصه داستان سریال رخنه

داستان سریال رخنه درباره مردی به نام وحید است که کارگاه‎ ساخت ابزار تعزیه دارد و این شغل را از پدرش به ارث برده است. او که در ایام میانسالی قرار دارد، پس از چندین سال بچه‎دار شده و خوشحال است که معصومه همسرش را شاد می‌بیند. وحید دوست ندارد این خوشحالی به هیچ قیمتی از دست برود، اما در همین اثنا مشکلی عجیب به وجود می‌آید و او ناگزیر است بین خودش و همسرش یکی را انتخاب کند ...

 

تعداد قسمت های سریال رخنه

سریال رخنه به تهیه گنندکی سید مسعود اطیابی در 11 قسمت ساخته و پخش شده است.

عکسی از سریال رخنه

ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

اگر قصد دارید این مجموعه را تماشا کنید باید بدانید شبکه آی فیلم آن را از روز 24 مرداد در  ساعت های 6 بعد از ظهر، 2 بامداد و 10 صبح پخش و تکرار می کند.

 

بازیگران سریال رخنه

علیرضا جلالی‌تبار، زیبا بروفه، عنایت الله بخشی، میرطاهر مظلومی، نیلوفر شهیدی، امیر غفارمنش، اشکان اشتیاق، مینا جعفرزاده، سیما خضرآبادی، زهرا سعیدی، افشین سنگ‌چاپ، آتش تقی‌پور، بیتا خردمند، مینا نوروزی، غلامرضا اصانلو، رحیم نوروزی و رها شیرعلی (بازیگر خردسال) در سریال رخنه بازی کرده اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.