2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
تعداد قسمت ها و ساعت پخش و تکرار سریال در پناه تو از آی فیلم

تعداد قسمت ها و ساعت پخش و تکرار سریال در پناه تو از آی فیلم

اگر می خواهید سریال در پناه تو را یک بار دیگر تماشا کنید بد نیست بدانید شبکه آی فیلم آن را تکرار می کند.

دوات آنلاین -سریال در پناه تو به کارگردانی حمید لبخنده مجموعه ای تولید سال 1372 است که نه تنها در زمان پخش اصلی بسیار پربیننده شد بلکه سالهای سال است در هر دوره تکرار از شبکه های مختلف مخاطبان زیادی را جذب می کند.

 

خلاصه داستان سریال در پناه تو

داستان سریال در پناه تو درباره چند جوان دانشجو است که طراحی داخلی می خوانند. تمرکز اصلی قصه روی یکی از این دانشجویان به نام مریم است که با یکی از همکلاسی های خود به نام رامین ازدواج می کند.

 

مریم بعد از ازدواج می فهمد توانایی بچه دار شدن ندارد. همین موضوع باعث اختلاف او و شوهرش رامین می شود و کار به جایی می کشد که از هم طلاق می گیرند. بعد از آن اتفاقات زیادی برای مریم و یکی دیگر از همکلاسی هایش به نام محمد که جوانی موجه است، رخ می دهد.

عکسی از سریال در پناه تو

سریال در پناه تو چند قسمت است

این سریال در 26 قسمت ساخته شده و در هر قسمت آن شاهد اتفاقات زیاد و فراز و فرودهایی در زندگی شخصیت های آن هستیم. ریتم خوب داستان باعث می شود مخاطب تا قسمت آخر لحظه به لحظه در گناه تو را دنبال کند.

 

ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

سریال در پناه تو از روز 24 مرداد هر شب ساعت 7 از شبکه آی فیلم پخش می شود و تکرار آن نیز در ساعت های 3 بامداد و 11 صبح روز بعد خواهد بود.

عکسی از سریال در پناه تو

بازیگران سریال در پناه تو

یکی از ویژگی های این مجموعه جذاب این بود که جمعی از بازیگران مطرح و پیشکسوت در کنار بازیگران جوان حضور داشتند. ثریا قاسمی، سعید پورصمیمی، ایرج راد، سیاوش طهمورث و ... در کنار بازیگران جوان آن زمان یعنی لعیا زنگنه، پارسا پیروزفر، رامین پرچمی، حسن جوهرچی و ... در این سریال بازی کردند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.