2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
سریال پرده نشین چند قسمت است، ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

سریال پرده نشین چند قسمت است، ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

همه آنچه درباره سریال پرده نشین باید بدانید از سال تولید و تعداد قسمت ها تا ساعت پخش در این مطلب گردآوری شده است.

دوات آنلاین -سریال پرده نشین مجموعه ای به کارگردانی بهروز شعیبی است که برای شبکه یک ساخته و در زمان پخش بسیار مطرح شد. تکرارهای این سریال نیز همیشه پربیننده بوده و اکنون شبکه آی فیلم آن را در جدول برنامه هایش قرار داده است.

 

خلاصه داستان سریال پرده نشین

داستان سریال پرده نشین درباره دختری به نام هدی است که سالها خارج از کشور سکونت داشته و اکنون برای گرفتن ارثیه پدری به ایران آمده اما با اتفاقی غیرمنتظره مواجه می شود.

 

مادر هدی به نام حاجیه خانم نرگس بادران پس از تحمل یک دوره بیماری، از دنیا می‌رود. نزدیکان وی در طول مدت بیماری‌ به هدی اطلاعی نمی‌دهند و هدی در هنگام خاکسپاری مادر از راه می‌رسد و از کسانی که در حال تدارک مراسم ختم و سایر امور هستند، می‌خواهد که او را به مزار مادر برسانند و . .

عکسی از سریال پرده نشین

تعداد قسمت های سریال پرده نشین

این سریال که تولید سال 1393 است در 30 قسمت ساخته و از شبکه یک پخش شد و شما می توانید آن را یکبار دیگر از آی فیلم تماشا کنید.

 

ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

برای تماشای سریال پرده نشین در شبکه آی فیلم باید وقت خود را در ساعت 9 شب خالی کنید. در غیر این طورت می توانید تکرار آن را در ساعت های 5 بامداد یا یک ظهر مشاهده کنید.

عکسی از سریال پرده نشین

بازیگران سریال پرده نشین

فرهاد آئیش، آتیلا پسیانی، ویشکا آسایش، هومن برق نورد، سعید نیک پور، مهران رجبی، حامد کمیلی، مائده طهماسبی، ژیلا سهرابی، سارا بهرامی، شیوا ابراهیمی، محسن کیایی، سپیده اعلایی، علی مردانه، زویا امامی و… از جمله بازیگران این سریال هستند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.