2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
سریال روزی روزگاری مریخ چه روزهایی و از کجا پخش می شود

سریال روزی روزگاری مریخ چه روزهایی و از کجا پخش می شود

اطلاعات کامل درباره سریال روزی روزگاری مریخ را در اینجا بخوانید.

دوات آنلاین -سریال روزی روزگاری مریخ ساخته پیمان قاسمخانی و محسن چگینی است  که ورد شبکه نمایش خانگی شده است. این مجموعه تقریبا شبیه سریال مسافران به کارگردانی رامبد جوان است و فضایی طنز دارد.

 

خلاصه داستان سریال روزی روزگاری مریخ

فیلیمو شات نوشت: "در روزگاری هستیم که همه موجودات از سیارات مختلف به مریخ سفر می‌کنند… شما چطور؟" این خلاصه داستانی است که درباره سریال روزی روزگاری مریخ منتشر شده است و به اندازه کافی کنجکاوی‌برانگیز است که ببینیم بقیه این سه نقطه چطور پر می‌شود.

 

موضوع سریال همانطور که از اسمش پیداست یک کمدی فانتزی است که در فضایی خیالی و در فضا می‌گذرد و شخصیت اصلی داستان در یک ماجرای پیچیده،  پایش به کره مریخ باز می‌شود.

 

قاسمخانی پیش از این در نوشتن سریال مسافران که رامبد جوان کارگردانی کرده بود، ایده ورود فضایی‌ها به زمین را اجرایی کرده بود. با این حال ایده رفتن انسان به کره دیگر و درگیری‌هایش با فرازمینی‌ها می‌تواند موضوع جذابی برای مخاطبان باشد.

عکسی از سریال روزی روزگاری مریخ

تعداد قسمت ها و زمان پخش سریال روزی روزگاری مریخ

تاکنون درباره این که سریال روزی روزگاری مریخ چند قسمت است خبری منتشر نشده اما این مجموعه کمدی هر هفته سه شبنه ها ساعت 8 صبح پخش می شود و شما می توانید آن را هم از طریق نماوا و هم فیلیمو تماشا کنید.

عکسی از سریال روزی روزگاری مریخ

بازیگران سریال روزی روزگاری مریخ

خراسان نوشت: روزی روزگاری مریخ بازیگران زیادی دارد و به مرور وارد قصه خواهند شد.

 

سام درخشانی، ویشکا آسایش، امیر نوروزی، امیر کاظمی، امیرمهدی ژوله، بهادر مالکی و عبدا... روا از بازیگران آن هستند.

 

درخشانی نقش یک خلافکار خرده‌پا را ایفا می کند که اهل شرط‌بندی است، مدام می‌بازد و بدهکار است. سام درخشانی در نقش این کاراکتر بازی خوبی داشت و از آن شخصیت ساده‌لوح و کم‌هوشی که تا به حال در آثار کمدی از او دیده بودیم فاصله گرفته بود. ویشکا آسایش نیز که نقش یک مشاور املاک را در مریخ برعهده دارد عملکرد قابل قبولی داشت، اما بازی‌اش بی‌شباهت به آن چه از او در «دیوار به دیوار» یا «هیولا» دیده‌ایم نبود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
... 1401/06/08
سه شنبه میدن و داخل نماوا و فیلیمو
ملینا 1401/04/28
چند شنبه ها میدنش و چه ساعتی تکرارشو میدن.

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.