2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت

این لحظه عصر جدید زندگی علی طولابی را دگرگون کرد

لحظه اعلام قهرمان فصل سوم عصر جدید را در این کلیپ ببینید، این همان لحظه ای است که علی طولابی را وارد مرحله ای تازه از زندگی اش کرد.

دوات آنلاین -علی طولابی قهرمان فصل سوم عصر جدید شد؛ اتفاقی که می تواند زندگی او را به طور کامل دگرگون کند. اکنون همه مردم این خواننده نوجوان و خوش صدای کوهدشتی را می شناسند و خیلی از بزرگان و استاتید موسیقی هنر او را دیده و صدایش را شنیده اند. علی از این به بعد برای موفقیت فقط به یک چیز نیاز دارد؛ اراده و پشتکار قوی. او حتی اگر قهرمان هم نمی شد باز عصر جدید دریچه ای را به رویش گشوده بود که می توانست زندگی اش را متحول کند. حالا طولابی از نظر مالی نیز در مضیقه نیست و می تواند نیازهای هنری اش را تامین کند. او قصد دارد بخشی از جایزه اش را نیز به خواهرش بدهد تا استعدادش در رشته طراحی و نقاشی را پرورش بدهد.

 

برنامه عصر جدید تاکنون زندگی خیلی از شرکت کنندگانش را دگرگون کرده، از پارسا خائف و عرفان طهماسبی تا علی فریادی و محمد زارع. خیلی از استعدادهای درخشان این برنامه را در جاهای دیگر و روی صحنه های مختلف دیده ایم و آنها واقعا وارد عصری جدید در زندگی خود شده اند. حالا باید منتظر بمانیم تا بیشتر و بیشتر از علی طولابی بشنویم.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.