2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
آیا عصر جدید 4 ساخته می شود

آیا عصر جدید 4 ساخته می شود

عصر جدید سه فصل موفق را پشت سر گذاشت اما آیا باید منتظر فصل چهارم این برنامه استعدادیابی باشیم یا خیر؟

دوات آنلاین -احسان علیخانی معمولا برنامه های خود را تا جایی که احساس می کند مخاطب هنوز مشتاق است ادامه می دهد. او چند سال ماه عسل را جلوی دوربین برد و عصر جدید را هم تا فصل سوم رسانده است. اما فصل چهارم عصر جدید در هاله ای از ابهام قرار دارد.

فصل چهارم عصر جدید ساخته نمی شود

عصر جدید، از فصل اول تا سوم

فصل اول عصر جدید یک شگفتی بزرگ بود و همه ما برنامه ای را دیدیم که اگرچه نمونه های خارجی داشت اما در تلویزیون ایران مشابهی نداشت. این برنامه به شدت پربیننده شد و همین اتفاق کار را به جایی رساند که شبکه های مختلف برنامه های استعدادیابی ساختند، البته در حوزه های گوناگون. همان زمان علیخانی گفته بود اگر این دست از برنامه ها زیاد شود عصر جدید را ادامه نمی دهد.

 

در هر صورت هیچ یک از برنمه های استعدادیابی موفقیت عصر جدید را تکرار نکردند و علیخانی فصل دوم این مسابقه هیجان انگیز را در شرایطی کلید زد که یک مشکل بسیار بزرگ داشت، مشکلی که البته نه فقط او و گروهش و نه تنها کشور ایران بلکه سراسر جهان را درگیر کرده بود.

 

شیوع کرونا باعث شد فصل دوم عصر جدید نه ضبط منظمی داشته باشد و نه پخش درست و حسابی. همین اتفاق به عصر جدید ضربه زد اما این برنامه همچنان بیننده داشت و در نهایت احسان علیخانی در پایان فصل دوم مژده داد که فصل سه را در شرایطی بهتر خواهد ساخت.

 

علیخانی به وعده خودش عمل کرد و با تغییر ترکیب داوران فصل سوم برنامه محبوب را جلوی دوربین برد اما برخی آمار و از جمله تعداد رای دهندگان در مرحله نیمه نهایی این برنامه مشخص کرد آمار کمی افت کرده است.

 

فصل چهارم عصر جدید در هاله ای از ابهام

احسان علیخانی تاکنون از ساخت فصل چهارم عصر جدید خبر نداده و حتی به نوعی تایید کرده که فصل سوم به معنی پایان این مسابقه است. در شب فینال امین حیایی به او گفت گویا قرار نیست فعلا عصر جدید ساخته شود.

 

 احسان علیخانی در پاسخ گفت :«بله»

 

علیخانی همزمان با پایان عصر جدید در شبکه 3 به آخر برنامه جوکر در شبکه نمایش خانگی نیز رسید اما درباره جوکر گفته این برنامه ادامه خواهد یافت و حتی اگر اجازه صادر شود این بار از بانوان هنرمند دعوت می کند. بنابراین چنین احتمالی که علیخانی تمرکز خودش را روی شبکه نمایش خانگی بگذارد زیاد است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
م 1402/11/09
باشه میسازیم
ناشناس 1402/02/01
اینکه جوکر خنده مردم رو در نیاره خوبه ولی اینکه عصر جدید اینده جوونایی ک هیچ امکاناتی ندارن رو رقم میزنه شیرین تر نیس؟
ناشناس 1402/02/01
تورو خدا بسازید هلاک شدیم بس ک گفتیم😞
امیرعلی 1402/01/06
تروخدا بسازید
ناشناس 1402/01/03
تورو خدابسازین ما امیدمون فقط همین برنامه است چون هیچی درست نمی کنن که جذاب باشه
محیا 1401/12/19
عصر جدید 4 بسازیم جون خیلی دوست داریم دوباره پخش بشه ولی امین حیایی هم لطفا باشه چون بدون اون مزه نمیده
امید 1401/12/17
لطفا عصر جدید چهار رو بسازید من می‌خواهم شرکت کنم
ناشناس 1401/11/10
سلام لطفا بسازید
ناشناس 1401/09/01
سلام منم خیلی این برنامه رو دوست دارم و نخواهم شرکت کنم لطفا ادامه بدید
فرشاد 1401/08/28
فصل ۴عصر جدیدو حتما بسازید چون جوونایی که وضع مالیشون خوب نیست و نمیتونن دیده بشن . ورود به این برنامه بهترین پله ترقی واسه اهدافشونه و حداقل یه عده اونارو میشناسن که باعث امیدواریه

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.