2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
درخشش خیره کننده علی طولابی در فینال عصر جدید

درخشش خیره کننده علی طولابی در فینال عصر جدید

آیا علی طولابی می تواند قهرمان فصل سوم عصر جدید شود؟ اجرای فوق العاده او بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

دوات آنلاین -چه کسی قهرمان فصل سوم عصر جدید می شود؟ برای فهمیدن جواب این سوال باید یک هفته منتظر بمانیم. همه فینالیست ها کار خود را عالی انجام دادند اما خوانندگی علی طولابی بیش از بقیه اجراها مورد توجه قرار گرفت و از طرفی آنیسا و ستیلا نیز در اجرای خود کار خیرخواهانه ای انجام دادند که بسیار قابل تقدیر بود.

 

جایزه فینالیست های عصر جدید چقدر است

خراسان نوشت: فینال عصر جدید 3 نسبت به فصول قبلی با یک اتفاق جدید همراه بود. در فصل اول و دوم «عصر جدید»، پنج شرکت ‌کننده به مرحله فینال رسیدند و نفرات اول تا پنجم مسابقه مشخص شدند اما در فصل سوم تعداد فینالیست‌ها بیشتر شده و این ‌بار در مرحله نهایی شش استعداد با یکدیگر رقابت کردند. طبق روال هر سال، یکی دیگر از تغییرات نیز مربوط به مبلغ جایزه برندگان مسابقه است. در فصل اول و دوم به ترتیب 500 و 600 میلیون تومان  به قهرمان مسابقه اهدا می‌شد و این مبلغ در فصل سوم به 700 میلیون تومان رسیده است.

داوران عصر جدید درباره شب فینال چه نظری داشتند

نظر داوران درباره فینال عصر جدید

می‌توان گفت تقریبا هر شش فینالیست توانستند با اجرای خود تحسین و تشویق تماشاگران را برانگیزند و نظر داوران را نیز جلب کنند. هر چند که استعدادها در مرحله فینال اجرای قابل دفاعی داشتند، اما از طرفی هم چون داوران در انتخاب برندگان نهایی مسابقه نقشی ندارند، هیچ کدام از آن‌ها در تحلیل‌های خود از اجراها، به هیچ نکته منفی یا نقطه ضعفی اشاره نکردند تا روی رای تماشاگران تاثیر نگذارند و شرایط برای هر شش فینالیست مساوی باشد. زمان اجرای هر شرکت ‌کننده، متناسب با کاری که انجام می‌داد متفاوت بود و این زمان برای همه یکسان نبود.

 

درخشش علی طولابی در شب فینال

اجرایی که در فینال مورد توجه ویژه داوران و تماشاگران حاضر در سالن قرار گرفت، اجرای علی طولابی خواننده نوجوان مسابقه بود.

 

داوران «عصر جدید» به صورت ایستاده او را تشویق و تماشاگران نیز با تشویق‌های فراوان خود از اجرای طولابی استقبال کردند. بسیاری از کاربران فضای مجازی ضمن اشاره به شخصیت مودب و متین او، این خواننده را شایسته قهرمانی دانسته‌اند. طولابی در مرحله نیمه ‌نهایی بیشترین رای مردمی را از آن خود کرده بود.

 

گروه «ستیلا و آنیسا» نیز توانستند با حرکات جدیدتر اجرای چالش برانگیزی داشته باشند و یکی از فینالیست‌های خوب این فصل باشند. فضای کلی واکنش‌ها به اجرای آنان نیز مثبت است.

 

یک ورزش ایرانی در مسابقه جهانی

همان طور که در فصل دوم «عصر جدید»، ورزش زورخانه‌ای نماینده‌ای در میان فینالیست‌ها داشت، در فصل سوم نیز این ورزش مورد توجه مخاطبان قرار گرفت و گروه «پهلوانک‌های ایران زمین» به فینال راه پیدا کردند.

 

علاوه بر هماهنگی فراوان اعضای گروه و تسلط آن‌ها بر اجرا، نکته‌ای که درباره اجرای آن‌ها مورد توجه قرار گرفت، ایرانی بودن این ورزش است. ورزش باستانی تا به حال در نسخه‌های خارجی مسابقه دیده نشده و این اتفاق مختص «عصر جدید» است. هماهنگی اعضای گروه و اصالت اجرای آن‌ها مورد توجه کاربران و مخاطبان قرار گرفته است.

فینالیست های عصر جدید منتظر اعلام نتایج هستند

کار خیرخواهانه آنیسا

صحبت‌های داوران و احسان علیخانی با شرکت ‌کنندگان، مرور مسیری که هرکدام از استعدادها تا فینال طی کردند، تبلیغات برای ترغیب مخاطبان به ارسال رای و اتفاقاتی که در حاشیه مسابقه رخ داد هم باعث شد فینال «عصر جدید 3» بسیار طولانی شود و تقریبا سه ساعت زمان ببرد.

 

یکی دیگر از اتفاقاتی که در حاشیه رقابت فینالیست‌ها می‌توان به آن اشاره کرد، حرکت خیرخواهانه احسان علیخانی و داوران مسابقه برای پرداخت بدهی 43 میلیون تومانی یک زندانی است. فرزند این زندانی در نامه‌ای که برای «آنیسا» نوشته بود، آرزوی آزادی پدرش را مطرح کرده بود. پس از خواندن نامه توسط «آنیسا»، به پیشنهاد علیخانی قرار بر این شد که با مشارکت او و داوران، این بدهی پرداخت شود.

 

چالش فصل چهارم عصر جدید

پس از تولید دو فصل «عصر جدید» و حضور شرکت ‌کنندگان مختلف، طبیعتا در فصل سوم بسیاری از استعدادها نمونه‌هایی هستند از آن چه در دو فصل قبلی دیده بودیم، بنابراین بعضی از ورزش‌ها یا حرکات آکروباتیک مانند فصل اول برای مخاطبان تازگی ندارند و آنان را هیجان‌ زده نمی‌کنند.

 

ترکیب فینالیست‌های فصل سوم و نظرات مخاطبان درباره تکراری شدن بعضی از اجراها، گواه این موضوع است. این شرایط اگر احسان علیخانی قصد داشته باشد «عصر جدید» را در فصل چهارمی ادامه دهد، نسبت به سه فصل قبل کار سخت‌تری در پیش خواهد داشت و استعدادها نیز باید از فیلترهای بیشتری عبور کنند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
کامران 1401/05/04
علي جان بهت افتخار ميکنيم
ناشناس 1401/05/01
👏👏👏👏 عالیییی بود خدا حفظت کنه تو بی نظیری قهرمانیت مبارک انشاالله همیشه در تمام مراحل زندگیت قهرمان باشی عاشق صداتم
ن 1401/04/28
خیلی دوستت دارم خداحفظت کنه صدات عالیه گل پسر
بهار 1401/04/27
خداحفظت کن ماشااله
مجید گودرزی 1401/04/27
خدا را شکر یک استعداد دیگر کشف شد. هزاران و میلیونها استعداد دیگر نیازمند شناخته شدن هستند
ایمان 1401/04/25
بهت نمره بیست میدم
قدیر 1401/04/22
عالی بودلذت بردیم درود
ناشناس 1401/04/22
عالی بودی گل پسر،تنت سلامت صدات مانا
نعمتی 1401/04/22
خدا حفظت کنه عزیزم
ناشناس 1401/04/20
ماشاءالله به علی طولابی عالی بود هر روز صداشو گوش میدم لذت بردم خدا حفظت ‌کنه

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.