2024/10/24
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳ آبان
پیشنهادات ما
سریال روزهای زندگی چند قسمت است، ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

سریال روزهای زندگی چند قسمت است، ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

سریال روزهای زندگی از شبکه آی فیلم پخش می شود. اطلاعات کامل درباره این مجموعه را اینجا بخوانید.

دوات آنلاین -سریال روزهای زندگی مجموعه ای است که سیروس مقدم آن را در سال 1378 کارگردانی کرد و نخستین بار از شبکه 3 پخش شد. حالا می توانید تکرار این سریال را در آی فیلم مشاهده کنید.

 

خلاصه داستان سریال روزهای زندگی

داستان سریال روزهای زندگی درباره مردی به نام محمد فرهمند است که سال‌ها در آلمان مشغول تحصیل بوده و مدرک دکترای خود را در رشته جامعه شناسی از دانشگاه فرانکفورت دریافت کرده است، به ایران برمی‌گردد. او مشغول تدریس در یکی از دانشگاه‌ها می‌شود و در کنار آن به تکمیل تحقیقات رساله فوق دکترای خود می‌پردازد. همه‌چیز به خوبی در حال انجام است، اما تماس‌های مشکوک یک زن با فرهمند وضع موجود را به هم می‌زند و...

عکسی از سریال روزهای زندگی

تعداد قسمت های سریال روزهای زندگی

این مجموعه به تهیه کنندگی مجید اوجی در 35 قسمت ساخته شده و در مجموع هزار و 300 دقیقه است.

عکسی از سریال روزهای زندگی

ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

روزهای زندگی هر روز ساعت 6 عصر از شبکه آی فیلم پخش می شود و تکرار آن نیز در ساعت های 2 بامداد و 10 صبح روز بعد روی آنتن می رود.

عکسی از سریال روزهای زندگی

بازیگران سریال روزهای زندگی

در این سریال شاهد هنرنمایی بازیگرانی مانند مجید مظفری، افسانه بایگان، کتایون ریاحی، داریوش ارجمند، داوود رشیدی، رضا بابک، حسن جوهرچی، اسماعیل شنگله، محمود عزیزی، حبیب دهقان‌نسب، لیلا بلوکات، زهرا سعیدی، رزا آرایش، فلورا سام، مهوش افشارپناه، ژاله علو، فخرالدین صدیق‌شریف، هوشنگ قوانلو، خسرو فرخزادی، باقر صحرارودی و آیدا مطلبی هستیم.

12jav.net

 

پیشنهادات ما
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.