2024/04/16
۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
آغاز جنگ مشترک جاوید و بهمن خان در سریال یاغی

آغاز جنگ مشترک جاوید و بهمن خان در سریال یاغی

جاوید و بهمن خان در سریال یاغی دشمنی مشترک پیدا کرده اند. چه کسی در پشت پرده اتفاقات هولناک است و چه هدفی دارد؟

دوات آنلاین -داستان سریال یاغی وارد مرحله ای تازه شده است؛ مرحله پرهیجان و کش و قوس. بهمن خان و جاوید حالا بیش از پیش به هم نزدیک می شوند و این بار باید در کنار یکدیگر با دشمنی مشترک بجنگند. دشمنی که هنوز هویت او معلوم نیست.

 

اتفاق تازه در سریال یاغی

تلاش برای اسیدپاشی روی صورت طلا مطلا با شجاعت جاوید خنثی شد اما بهمن خان و برادرش رحمان نتوانستند اسیدپاش را دستگیر کنند. آنها هیچ ردی از این دشمن ندارند و البته گمان می کنند آن فرد همان کسی است که در خانه بهمن را آتش زده است. غافل از اینکه این دو واقعه ارتباطی به هم ندارند و اسی قلک شخصیتی نیست که بخواهد برنامه اسیدپاشی را تدارک ببینید.

 

در قسمت هشتم سریال یاغی دیدیم عاطی خواهر جاودی ربوده شد، آن هم از سوی شخصیتی تازه که نقش او را نیکی کریمی بازی می کند. این آدم ربایی بی گمان در امتداد همان ماجرای اسیدپاشی است و سرنخ آن به گذشته بهمن و خانواده اش مربوط می شود.

 

حالا با این اتفاق داستان وارد مرحله ای تازه می شود و جاوید باید در کنار بهمن خان جنگی مشترک را شروع کند.

جاوید در سریال یاغی

گذشته بهمن خان و آینده جاوید

زندگی و آینده جاوید بدجوری به گذشته بهمن خان گره خورده است. بهمن دیگر قاچاق مواد مخدر نمی کند و سه سال است از آن کارها دور شده و از باندهای مافیایی و دنیای تبهکاران فاصله گرفته است. او گذشته را رها کرده اما مشکل آنجا است که گذشت او را رها نمی کند و همچنان امتداد دارد.

 

در این میان جاوید ناخواسته وارد این بازی شده البته خودش گفته حتی اگر بهمن خان هنوز هم خلافکار بود باز هم به جبران مجبت هایش کنارش می ایستاد. جاوید و بهمن هر دو دشمن زیاد دارند البته دشمنان آنها از یک جنس و قماش نیستند اما هر دو گروه این دو را در کنار هم می بینند و برای نابودی هر دو نفرشان تلاش می کنند.

 

جاوید برای اینکه به رویاهایش برسد چاره ای ندارد جز اینکه کنار بهمن خان بایستدف بجنگد، خواهرش را نجات بدهد و در واقع تاوان سنگین گذشته بهمن خان را پس بدهد. بنابراین آن دو جنگی مشترک را شروع کرده اند و باید دید در ادامه چه وقایعی رقم خواهد خورد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.