2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
سریال پهلوانان نمی میرند چند قسمت است، ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

سریال پهلوانان نمی میرند چند قسمت است، ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

همه اطلاعاتی که درباره داستان سریال پهلوانان نمی میرند لازم است بدانید، از سال تولید تا خلاصه داستان در این مطلب گردآوری شده است.

دوات آنلاین -داستان سریال پهلوانان نمی میرند در حالی بار دیگر از شبکه آی فیلم پخش و تکرار می شود که سال ها از تولید آن می گذرد و پیش از این بارها به تماشای آن نشسته و از دیدن این مجموعه تاریخی زیبا لذت برده ایم. اگر این سریال را قبلا ندیده اید حتما آن را دنبال کنید.

 

آیا داستان سریال پهلوانان نمی میرند واقعی است؟

داستان سریال پهلوانان نمی میرند در فضای تاریخی دوران قاجاریه رخ می‌دهد. این داستان واقعی نیست اما در مواردی به مستندات تاریخی مانند شخصیت سید محمد واعظ و قتل گریبایدوف، کنسول روس اشاره دارد.

 

در دوران قاجاریه، پهلوانانی که مورد اعتماد و احترام مردم بودند؛ در شرایط ظلم حکومت به مردمان، از آنان دستگیری می‌کردند. در آن زمان و در روایتی تاریخی، پهلوان خلیل، پهلوان اول تهران، مردی مومن و مهربان، که سایر پهلوانان تهران آرزوی رسیدن به مرتبه و موقعیت او را داشتند؛ به قتل می‌رسد. با مرگ پهلوان خلیل، مردم شهر غرق در ماتم و تحیر می شود. در ادامه شخصیتهای دیگری مانند پهلوان جواد کشته می‌شوند اما قاتل کیست؟

عکسی از سریال پهلوانان نمی میرند

سریال پهلوانان نمی میرند چه سالی ساخته شد

این مجموعه تلویزیونی به نویسندگی حسن فتحی و اعظم بروجردی در سال 1376 به کارگردانی فتحی برای شبکه دو ساخته شد. در این سریال از دوبلورهای باسابقه و مطرحی کمک گرفته شد. بهرام زند مدیر دوبلاژ پهلوانان نمی میرند، است.

 

تعداد قسمت های سریال پهلوانان نمی میرند

حسن فتحی که در ساخت سریال های تاریخی تجربه و تبحر خاصی دارد پهلوانان نمی میرند را در 25 قسمت ساخت. داستان این مجموعه ب حدی جذاب است که حتی یک قسمت آن را نمی توان نادیده گذاشت و برای اینکه روند ماجرا را از دست ندهید باید همه قسمت ها را با دقت تماشا کنید.

عکسی از سریال پهلوانان نمی میرند

ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

سریال پهلوانان نمی میرند هر شب ساعت 8 از شبکه آی فیلم پخش می شود و تکرار آن نیز در دو نوبت 4 بامداد و 12 ظهر روز بعد خواهد بود.

عکسی از سریال پهلوانان نمی میرند

بازیگران سریال پهلوانان نمی میرند

تعدادی از بازیگران این سریال تاریخی دیگر در جمع ما نیستند. اسامی بازیگران به این شرح است: جمشید مشایخی، فخری خوروش، فریماه فرجامی، مصطفی عبداللهی، عبدالرضا اکبری، کتایون ریاحی، عنایت‌الله بخشی، حمید مظفری، علی اوسیوند، هادی مرزبان، حسین خانی‌بیک، فخرالدین صدیق‌شریف، ولی‌الله مؤمنی، آتش تقی‌پور، حمید مهرآرا، جعفر بزرگی، حمیرا ریاضی، محمد حاتمی، فریبا کامران، جهانگیر فروهر، فاطمه طاهری، رضا فیاضی، صدیقه کیانفر، عباس ظفری و داوود فتحعلی‌بیگی

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.