2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
سریال مامور بدرقه چند قسمت است، ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

سریال مامور بدرقه چند قسمت است، ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

سریال مامور بدرقه تولید چه سالی است و در چند قسمت ساخته شده است؟ شبکه آی فیلم این مجموعه را چه ساعت هایی پخش و تکرار می کند؟

دوات آنلاین -سریال مامور بدرقه یکی از جذاب ترین مجموعه های طنز تلویزیون است که شاید قبلا آن را دیده باشید و اکنون می توانید تکرار آن را از شبکه آی فیلم تماشا کنید.

 

خلاصه داستان سریال مامور بدرقه

سریال مامور بدرقه درباره سرکار استوار آصف قرقچی است. او مامور وظیفه‌شناس و باسابقه‌ای است که به زودی بازنشسته خاوهد شد اما ناگهان اتفاقی غیرمنتظره برایش رخ می دهد. او دستور می گیرد متهمی به نام افشین را به دادسرای نظامی انتقال دهد؛ اما افشین در مسیر به کمک همسرخواهرش فرار می‌کند.

 

دردسرهای آصف از همین جا شروع می شود. دادگاه نظامی ۷ روز به او مهلت می‌دهد تا متهم را دستگیر کند. سرکار استوار برای پیدا کردن افشین به هر دری می زند و اتفاقات زیادی برایش رخ می دهد. طبیعی است که این مجموعه نیز مانند همه سریال های کمدی پایانی خوش دارد.

عکسی از سریال مامور بدرقه

تعداد قسمت های سریال مامور بدرقه

این سریال به کارگردانی سعید سلطانی تولید سال 1387 است و در 27 قسمت ساخته شد. بد نیست بدانید امیذعباس پیام فیلنامه این مجموعه را بر اساس طرحی از مرحوم خشایار الوند نوشته بود.

عکسی از سریال مامور بدرقه

ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

سریال مامور بدرقه روزانه سه مرتبه از شبکه آی فیلم پخش و تکرا می شود و شما می توانید در ساعت های 7 شب، 3 بامداد و 11 صبح به تماشای آن بنشینید.

 

بازیگران سریال مامور بدرقه

مرحکوم سیروس گرجستانی در این سریال خاطره انگیز بازی زیبا و دلنشینی داشته است. غیر از او، محسن تنابنده، مهرانه مهین‌ترابی، ناصر گیتی‌جاه، زهره مجابی، فرناز رهنما، کیانوش گرامی، هایده حائری، مرحوم کیومرث ملک‌مطیعی، بهاره رهنما و سیدجواد رضویان در ماور بدرقه به ایفای نقش پرداخته اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.