2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
سریال آیینه عبرت چند قسمت و تولید چه سالی است، ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

سریال آیینه عبرت چند قسمت و تولید چه سالی است، ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

اطلاعات کامل درباره سریال آیینه عبرت را که روی آنتن شبکه آی فیلم می رود در اینجا مطالعه کنید.

دوات آنلاین -سریال آیینه عبرت یکی از سریال های خاطره برانگیز تلویزیون است که هنوز بعد از گذشت سال های طولانی از پخش آن در یاد خیلی ها مانده است. این مجموعه اکنون از طریق شبکه آی فیلم تکرار می شود.

 

خلاصه داستان سریال آیینه عبرت

در سریال آیینه عبرت می بینیم جوانی به نام علی که مدت‌هاست به دختر یکی از همکارانش علاقه‌مند شده، به دنبال فرصتی می‌گردد تا احساس درونی‌اش را بیان کند. تا آنکه دل را به دریا زده و با همکارش که مدتی به خاطر اعتیاد خانه‌نشین شده و خانواده‌اش را به تباهی کشانده است، در این رابطه صحبت می‌کند. این در حالی است که کسی جرأت حرف زدن بر روی حرف‌های پدر علی را نداشته و او نیز دختر فرد دیگری را برای ازدواج با او در نظر گرفته است ...

عکسی از سریال آیینه عبرت

سال تولید سریال آیینه عبرت

این سریال به کارگردانی محسن شاه حاتمی و علی نقی لو در دو فصل در سال 1376 تولید شد. وقتی شبکه یک شروع به پخش این سریال کرد چنان پرطرفدار شد که خیلی ها سعی می کردند هر کجا که هستند خودشان را برای تماشای آن زودتر به خانه برسانند.

 

تعداد قسمت های سریال آیینه عبرت

مجموعه آیینه عبرت موضوع مهمی را دستمایه قرار داده بود. معضل اعتیاد یکی از دغدغه های همیشگی خانواده ها است و این سریال تصویری از این معضل نشان داد که بسیار مورد توجه قرار گرفت و همه آن را از ابتدا تا قسمت 32 که قسمت آخر آن بود دنبال کردند.

عکسی از سریال آیینه عبرت

ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

اگر قصد دارید این سریال را تماشا کنید باید بدانید آیینه عبرت هر روز ساعت 5 بعد از ظهر از شبکه آی فیلم پخش می شود و تکرار آن نیز در ساعت های یک بامداد  ۹ صبح روز بعد خواهد بود.

 

بازیگران سریال آیینه عبرت

جواد گلپایگانی در نقش «آتقی» ، محمود دینی در نقش «علی»، گیتی معینی، مهری ودادیان، روح الله مفیدی ، ملیحه نصیری، رضا بنفشه خواه، بهزاد رحیم خانی، روح انگیز مهتدی و غلامرضا اصانلو بازیگران این سریال هستند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.