2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
سریال تفنگ سر پر چند قسمت و تولید چه سالی است + ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

سریال تفنگ سر پر چند قسمت و تولید چه سالی است + ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

اطلاعات لازم درباره سریال تاریخی تفنگ سر پر را در این مطلب مطالعه کنید. سال ساخت، زمان پخش، محل فیلمبرداری و ... در اینجا گردآوری شده است.

دوات آنلاین -سریال تفنگ سر پر، مجموعه تاریخی بسیار جذابی است که امرالله احمدجو آن را کارگردانی کرده و شبکه آی فیلم آن را بازپخش می کند.

 

خلاصه داستان سریال تفنگ سر پر

داستان سریال تفنگ سر پر درباره جوانی به نام غیبیش است که در زمان جنگ جهانی اول زندگی می‌کند، در این دوران به‌دلیل خودکامگی خان‌ها، حکام محلی، رجال درباری، شاهزادگان قاجار و بیگانگان اشغالگر، روزگار مردم به سختی و تیرگی می‌گذرد و...

عکسی از سریال تفنگ سر پر

سریال تفنگ سر پر تولید چه سالی است

 سریال تاریخی تفنگ سرپر در فاصله سال‌های ۱۳۷۷ الی ۱۳۸۱ ساخته و در سال ۱۳۸۱ پخش شد. این مجموعه در روستای زیادآباد شهر میمه اصفهان فیلمبرداری شده است.

 

تعداد قسمت های سریال تفنگ سر پر

سریال تفنگ سر پر که اولین بار از شبکه یک پخش شد و بعد از آن شاهد این مجموعه در شبکه های دیگر بودیم در 42 قسمت ساخته شده است.

عکسی از سریال تفنگ سر پر

ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

اگر علاقه مند به تماشای سریال تفنگ سر پر هستید می توانید آن را هر روز ساعت 6 بعد از ظهر از شبکه آی فیلم تماشا کنید. تکرار این سریال نیز در ساعت های 2 بامداد و 10 صبح خواهد بود.

عکسی از سریال تفنگ سر پر

بازیگران سریال تفنگ سر پر

حمیدرضا پگاه، انوشیروان ارجمند، فتحعلی اویسی، رحیم هودی، آتش تقی پور، عباس امیری، خسرو شکیبایی، محمد فیلی، شهین علیزاده، مینا جعفرزاده، مسعود خدابخشیان، صدرالدین حجازی، مصطفی طاری، احمد علامه دهر، زهرا سعیدی، فربد احمدجو، پرویز بزرگی، ناصر جعفری، سیاوش حقیقی، محمدرضا کبیری، علیرضا درویش نژاد، ابراهیم ابراهیمی، محمد تقی اسد، حسین توکل و هوشنگ حریرچیان در سریال تفنگ سر پر بازی کرده اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.