2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
سریال بازی نقاب ها چند قسمت است + ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

سریال بازی نقاب ها چند قسمت است + ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

خلاصه داستان، سال تولید، تعداد قسمت ها و زمان پخش سریال بازی نقاب ها در این مطلب گردآوری شده است.

دوات آنلاین -سریال بازی نقاب ها مجموعه ای به کارگردانی سیروس حسن پور است که در سال 1397 برای شبکه دو تولید شد و اکنون آی فیلم بار دیگر آن را روانه آنتن می کند.

 

خلاصه داستان سریال بازی نقاب ها

داستان این سریال درباره دو طایفه ترکمن است که یکی در کار اسب و دیگری در کار گندم است. این دو طایفه بعد از سال ها نزاع و درگیری خونین تصمیم به مصالحه می گیرند و دو جوان از این دو طایفه که پدرهایشان به دست هم کشته شده‌اند باهم وصلت می کنند. داستان این سریال درباره مافیای گندم بوده و یک ملودرام عاشقانه است. داستان سریال در رابطه با ترکمن هاست و اتفاقاتیکه بین دو طایفه میوفتد که سال ها باهم کدورت و کینه دارند و این بین ماجرای عشق دو نفر به هم از دو طایفه ماجراهایی را رقم می‌زند...

عکسی از سریال بازی نقاب ها

تعداد قسمت های سریال بازی نقاب ها

سریال بازی نقاب ها به تهیه کنندگی علی مهام و نویسندگی بهنام علیزاده در 40 قسمت تولید شده است و اگر قبلا این مجموعه را ندیده اید می توانید آن را از آی فیلم دنبال کنید یا یک بار دیگر به تماشای آن بنشینید.

 

ساعت پخش و تکرار

سریال بازی نقاب ها هر روز ساعت 8 شب از شبکه آی فیلم پخش می شود و دو نوبت تکرار دارد که ساعت های 4 بامداد و 12 ظهر روز بعد خواهد بود.

عکسی از سریال بازی نقاب ها

بازیگران سریال بازی نقاب ها

جعفر دهقان، آزیتا حاجیان، سیما خضرآبادی، منوچهر آذر، رزیتا غفاری، لیلا برخورداری،  صفا آقاجانی، حمیدرضا عرب‌سرخی، بابک انصاری، یلدا قشقایی، مهرداد ضیائی، مینا نوروزوی فر، فرهاد بشارتی و مهسا هاشمی بازیگران این سریال هستند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.