2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
سریال آرایشگاه زیبا چند قسمت است؛ ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

سریال آرایشگاه زیبا چند قسمت است؛ ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

همه جزییات درباره سریال آرایشگاه زیبا را از داستان، زمان پخش، سال تولید، تعداد قسمت ها و بازیگران را در اینجا بخوانید.

دوات آنلاین -سریال آرایشگاه زیبا یکی از مجموعه های خاطره انگیز تلویزیون است که در زمان خودش بسیار پربیننده شد و همه جا صحبت درباره آن بود. شبکه آی فیلم این مجموعه را بازپخش می کند.

 

خلاصه داستان سریال آرایشگاه زیبا

داستا این سریال درباره مردی میانسال به نام اسد خمارلو است که در آرایشگاهی که سابقا متعلق به پدرش بود کار می کند. حالا پدر خودش را بازنشسته کرده و پسر جای او را گرفته است. اسد با وجود سنی که دارد هنوز ازدواج نکرده و مادرش در تلاش است زندگی او را سر و سامان بدهد. دوستان و آشنایان نیز هر یک دختری را برای ازدواج پیشنهاد می دهند اما هر بار خواستگاری ناموفق می ماند تا اینکه اسد خودش عاشق می شودف عاشقی زنی که قبلا متاهل بوده و یک پسر داد.

 

مادر اسد وقتی راز پسر را می فهمد از دست او عصبانی می شود و با این ازدواج مخالفت می کند. اسد قهر می کند و دیگر به خانه نمی رود اما در آخر ....

عکسی از سریال آرایشگاه زیبا

سریال آرایشگاه زیبا تولید چه سالی است

این سریال به کارگردانی مرضیه برومند و تهیه کنندگی صدیقه موسوی زاده در سال های 1369 و 1370 برای شبکه دو تولید شد و آن زمان به صورت هفتگی پخش می شد.

 

تعداد قسمت های سریال آرایشگاه زیبا

سریال آرایشگاه زیبا در زمان پخش اولیه بسیار طرفدار پیدا کرده بود و همه منتظر بودند ببینند عاقبت چه اتفاقی برای اسد می افتد. این سریال در 13 قسمت ساخته شده و تاکنون بارها روی آنتن شبکه های مختلف رفته است.

عکسی از سریال آرایشگاه زیبا

ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

با اینکه سریال آرایشگاه زیبا تاکنون چند بار پخش و تکرار شده اما تماشای دوباره آن خالی از لطف نیست و اگر هم قبلا آن را ندیده اید می توانید با تماشای این مجموعه جذاب اوقات فراغت خود را پر کنید. این مجموعه هر روز ساعت 5 بعد از ظهر از شبکه آی فیلم پخش می شود و تکرار آن در ساعت های یک بامداد و 9 صبح روز بعد است.

عکسی از سریال آرایشگاه زیبا

بازیگران سریال آرایشگاه زیبا

در این سریال تعداد زیادی بازیگر مهمان حضور دارند اما بازیگران اصلی آن رضا بابک، حسین کسبیان، پری امیرحمزه، راضیه برومند، اصغر فریدی‌ماسوله، مرتضی احمدی، محمود بصیری، حسن پورشیرازی، حمید مهرآرا، محسن شیخی، بهرام شاه‌محمدلو، فاطمه معتمدآریا، کاوه شاه‌محمدلو، نگار بهبهانی و پرستو خندانی هستند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.