2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
آزار شیطانی زن جوان توسط قاتل فراری

آزار شیطانی زن جوان توسط قاتل فراری

مرد شیطان صفت یک قاتل فراری است که از سال 96 تحت تعقیب پلیس قرار دارد. او زن جوان را در پوشش مسافرکش سوار خودرواش کرد و ربود.

دوات آنلاین -مرد شرور پس از قتل در یکی از شهرهای غربی کشور به تهران گریخت و این بار دست به آدم ربایی زد که از سوی پلیس تحت تعقیب قرار دارد.

 

به نوشته روزنامه جوان، چندی قبل زن جوانی وحشتزده به اداره پلیس رفت و از راننده خودروی سواری به اتهام آزار و اذیت و سرقت اموالش شکایت کرد.

 

تعرض به زن جوان

شاکی در توضیح ماجرا گفت: «ساعتی قبل برای خرید از خانه مان بیرون آمده و به بازار رفتم. پس از خرید کنار خیابان منتظر تاکسی بودم که خودروی پژوی سواری جلوی پایم توقف کرد. مرد جوانی راننده آن بود و من هم به خیال اینکه او مسافرکش است، مسیرم را گفتم و سوار خودرواش شدم راننده پس از طی مسافتی به بهانه ترافیک مسیرش را تغییر داد و وارد خیابان خلوتی شد و من هم به او اعتراض کردم، اما راننده از زیر صندلی اش چاقویی بیرون آورد و مرا تهدید به قتل کرد. در حالی که خیلی ترسیده بودم تصمیم گرفتم در خودرو را باز کنم و در حال حرکت خودم را از خودرو به داخل خیابان بیندازم، اما در خودرو از داخل باز نمی شد و تازه فهمیدم در دام مجرم خطرناکی گرفتار شده ام. به هر حال راننده شیطان صفت مرا به خیابان خلوتی در اطراف تهران برد و پس از آزار و اذیت، کیفم را  که کارت های عابرم، تلفن همراهم و پول هایم داخل آن بود به زود گرفت و مرا از داخل خودرو به پایین انداخت و فرار کرد. الان به اداره پلیس آمدم تا از مرد جوان ناشناس به اتهام آدم ربایی، آزار و اذیت و سرقت اموالم شکایت کنم.

 

با شکایت زن جوان پرونده به دستور قاضی تقویان، بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جنایی تهران برای رسیدگی و شناسایی متهم در اختیار تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

کلاهبرداری از دوستان شاکی

در حالی که تحقیقات درباره این حادثه ادامه داشت، شاکی دوباره به اداره پلیس رفت و گفت متهم با فرستادن پیامک به گوشی دوستان و بستگانش از آنها درخواست پول کرده و به این شیوه از آنها کلاهبرداری کرده است.

 

وی گفت: «حادثه روز تعطیلی رخ داد و ساعتی بعد من متوجه شدم، متهم همه پول های داخل کارت عابرم را برداشت کرد، اما فکر نمی کردم او از طریق شماره تلفن من به دوستانم پیام بدهد و به بهانه قرض گرفتن پول از آنها کلاهبرداری کند. آن روز به خاطر تعطیلی من نتوانستم کارت عابرم و سیم کارت را مسدود کنم که مرد شیطان صفت برای تعدادی از دوستان و بستگانم پیام های نوشتاری و با استفاده از برنامه تغییر صدا، پیام های صوتی فرستاده و درخواست پول کرده بود. دوستان و بستگانم وقتی پیام های ارسالی را خوانده بودند که نوشته بود من در بیمارستان هستم و نیاز به پول دارم به شماره کارت ارسالی پول واریز کرده بودند. تعدادی از دوستانم امروز به من ‌پیام دادند که بدهی ام را به آنها پرداخت کنم و من تازه متوجه شدم مرد آدم ربا به این شیوه از تعداد زیادی از دوستان و بستگانم کلاهبرداری کرده است.

 

قاتل فراری

با به دست آمدن این اطلاعات مأموران تحقیقات تخصصی خود را برای شناسایی متهم ادامه دادند تا اینکه با بررسی دوربین های مدار بسته محل حادثه موفق به شناسایی مرد شیطان صفت شدند.

 

بررسی های مأموران نشان داد متهم فرشاد نام دارد. همچنین مشخص شد وی در سال ۹۶ در درگیری در یکی از شهرهای غربی کشور مرتکب قتل شده است و به اتهام مباشرت در قتل تحت تعقیب کارآگاهان مبارزه با قتل شهرستان محل حادثه قرار دارد.

 

بدین ترتیب ماموران برای دستگیری متهم به مخفیگاه وی رفتند، اما در یافتند وی پس از حادثه آدم ربایی و تعرض به زن جوان به مکان نامعلومی گریخته است. تحقیقات برای دستگیری متهم ادامه دارد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.