2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
قاتل تاجر سرشناس به ترکیه گریخت

قاتل تاجر سرشناس به ترکیه گریخت

ماموران پلیس با بررسی حساب‌های مقتول متوجه شدند، متهم پس از قتل ۵۰۰‌میلیون‌ تومان از حساب مقتول برداشت کرده است.

دوات آنلاین -تحقیقات پلیس پایتخت برای بازداشت مردی که متهم است پس از قتل تاجر سرشناس به ترکیه گریخته‌ است، جریان دارد.

 

به نوشته روزنامه جوان، اول اسفند‌امسال مرد جوانی در تهران به اداره پلیس رفت و اعلام کرد پدر سالخورده اش به صورت ناگهانی ناپدید شده است.

 

شاکی در توضیح ماجرا گفت: پدر ۷۰‌ساله‌ام تاجری سرشناس است و خانه بزرگی در یکی از خیابان‌های شمالی تهران دارد و تنها زندگی می‌کند. امروز چند باری با تلفن همراه پدرم تماس گرفتم، اما تلفن همراهش خاموش بود. او تلفن خانه‌اش را هم جواب نداد و حتی دوستانش هم از او خبری نداشتند که نگران شدم و به خانه پدرم رفتم. سرایدار خانه‌اش گفت پدرم یک روز قبل با خودرواش از خانه بیرون رفته و گفته با یکی از دوستانش به نام شاهرخ قرار است به طباخی بروند و با هم کله پاچه بخورند. وقتی در خانه پدرم را باز کردم وسایل خانه‌اش به هم ریخته‌بود و سرایدار گفت: همان روز شاهرخ به خانه پدرم آمده و و ادعا کرده که پدرم از او خواسته‌است وسیله‌ای را برای او ببرد. او دقایقی در خانه بوده و بعد به سرعت از آنجا خارج شده ‌است.

 

وی ادامه داد: سپس با شاهرخ تماس گرفتم، اما او ادعای عجیبی مطرح کرد و گفت روز حادثه کار مهمی برای او پیش آمده و قرارش را با پدرم کنسل کرده است و اصلاً به خانه پدرم نیامده است. الان نگرانم که اتفاقی برای پدرم پیش آمده باشد.

 

با طرح این شکایت تیمی از کارآگاهان پلیس‌آگاهی به دستور قاضی محمد‌وهابی، بازپرس شعبه‌دوم دادسرای امور جنایی تهران برای پیدا کردن مرد گمشده وارد عمل شدند.

 

کشف جسد

درحالی که تحقیقات درباره این حادثه ادامه داشت مأموران پلیس جسد سوخته شده مرد ناشناسی را در اطراف شهرستان کرج پیدا کردند. از آنجایی که جسد با مرد گمشده شباهت داشت، خانواده مرد تاجر برای شناسایی به پزشکی قانونی رفتند و در آنجا جسد پدرشان را شناسایی کردند.

 

بررسی‌های مأموران پلیس نشان داد مرد پولدار در مکان دیگری با ضربات چاقو به بدن و سرش به قتل رسیده‌است و سپس عامل یا عاملان قتل جسد را به بیابان‌های اطراف کرج منتقل کرده و آتش زده‌اند تا ردی از خود به‌جای نگذارند.

 

در شاخه دیگر از تحقیقات مأموران پلیس با بررسی حساب‌های مقتول متوجه شدند، شاهرخ پس از حادثه ۵۰۰‌میلیون‌ تومان از حساب مقتول برداشت کرده است.

 

بدین ترتیب مأموران شاهرخ را به عنوان مظنون به قتل تحت تعقیب قرار دادند و برای دستگیری وی به خانه‌اش رفتند، اما متوجه شدند وی پس از حادثه به کشور ترکیه گریخته است.

 

همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه قاضی محمد وهابی به مأموران اینترپل دستور داد متهم فراری را شناسایی و پس از دستگیری به ایران منتقل کنند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.