2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
آزار شیطانی زنان توسط خواننده مجالس

آزار شیطانی زنان توسط خواننده مجالس

دی جی و خواننده مجالس با زنان و دختران در فضای مجازی دوست می‌شد و آنها را به مهمانی شبانه دعوت می‌کرد. بعد به آنها آبمیوه یا مشروبات الکلی مسموم می‌داد و آنها را مورد آزار و اذیت قرار می‌داد

دوات آنلاین -ماموران پلیس آگاهی تهران در تازه‌ترین طرح کاشف، پسر 18ساله‌ای را دستگیر کردند که با همدستی یک خواننده، ‌زنان را فریب می‌داد و دست به سرقت موبایل گران‌قیمت آنها می‌زد. متهم دستگیر شده علاوه بر اتهام سرقت با اتهام آزار و اذیت هم روبه‌رو است اما این اتهام را قبول ندارد. گفت‌وگو با او را بخوانید.

 

*تو چه نقشی در سرقت‌ها داشتی؟

من فقط در سرقت‌ها نقش داشتم و اتهام آزار و اذیت را که به من نسبت داده شده قبول ندارم. دوستم ماکان که دی جی و خواننده مجالس بود با زنان و دختران در فضای مجازی دوست می‌شد و آنها را به مهمانی شبانه دعوت می‌کرد. بعد به آنها آبمیوه یا مشروبات الکلی مسموم می‌داد و پس از آن نقشه‌اش را عملی می‌کرد و آنها را مورد آزار و اذیت قرار می‌داد. در این میان گاهی پیش می‌آمد که من موبایل‌های طعمه‌ها را سرقت می‌کردم. البته چیزی از سرقت یادم نمی‌آید چون معتاد به قرص‌های روانگردان هستم و هر وقت قرص می‌خورم دچار فراموشی می‌شوم.

 

*تو که می‌گویی دچار فراموشی می‌شوی، پس چطور یادت است که فقط مرتکب سرقت شده ای؟

هر وقت دوستم کسی را فریب می‌داد، قرص می‌خوردم و وقتی به‌خودم می‌آمدم می‌دیدم گوشی موبایل دختران نزد من است! گاهی هم دوستم از من می‌خواست دختران و زنان را در خیابان رها کنم. یعنی آنها را درحالی‌که نیمه بیهوش بودند سوار بر ماشین کرده و در یکی از مناطق تهران رهایشان می‌کردم و فقط همین‌ها را به خاطر دارم.

 

*سابقه داری؟

سابقه موبایل قاپی دارم و در 17سالگی به اتهام موبایل قاپی دستگیر و یک سال در کانون اصلاح و تربیت زندانی شدم.

 

منبع: همشهری

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.