2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
درخشش علی شادمان در نقش جاوید در سریال یاغی

درخشش علی شادمان در نقش جاوید در سریال یاغی

علی شادمان پیش از بازی در سریال یاغی کارنامه پرباری را برای خود فراهم کرده و در فیلم های مطرحی بازی کرده بود.

دوات آنلاین -علی شادمان در سریال یاغی نقش جاوید را برعهده دارد که در واقع نقش اصلی سریال است؛ جوانی بی شناسنامه. شخصیتی نه چندان سیاه و بد و البته نه زیاد سفید و بی گناه. به بهانه بازی شادمان در این نقش کارنامه او را مرور کرده ایم.

 

شروع بازیگری علی شادمان

علی شادمان متولد ۴ آذر ۱۳۷۵ است و بازیگری را از 10 سالگی شروع کرده است. در سال 85 وقتی مرحوم رسول ملاقلی پور قصد داشت فیلم میم مثل مادر را بسازد دنبال پسربچه ای بود که نواختن ویلون را بلد باشد و شادمان این ویژگی را داشت اینگونه بود که انتخاب شد و جلوی دوربین رفت. او آنقدر خوب بازی کرد یک سال بعد از سوی دو کارگردان مطرح برای بازی در فیلم هایشان انتخاب شد و در فیلم صد سال به این سال‌ها به کارگردانی سامان مقدم و فیلم زمانی برای دوست داشتن ساخته ابراهیم فروزش به ایفای نقش پرداخت.

علی شادمان بازیگر نقش جاوید در سریال یاغی

فیلم های سینمایی علی شادمان

شادمان یک ویژگی دارد و آن هم انتخاب های خوب و دقیقش است. او در تمام این سالها با کارگردانان مطرح و در فیلم های قابل تامل بازی کرده است.

 

کلانتری غیرانتفاعی ساخته یدالله صمدی، رؤیای سینما به کارگردانی علی شاه حاتمی، ساکن طبقه وسط به کارگردانی  شهاب حسینی، یتیم‌خانه ایران ساخته ابوالقاسم طالبی، اروند کاری از پوریا آذربایجانی، ویلایی‌ها به کارگردانی منیر قیدی، شین ساخته میثم کزازی، ما همه با هم هستیم کاری از کمال تبریزی، جان‌دار ساخته مشترک حسین دوماری و پدرام پورامیری، مهمانخانه ماه نو به کارگردانی تاکفومی تسوتسویی، مردن در آب مطهر ساخته نوید محمودی و شنای پروانه فیلمی از محمد کارت فیلم های سینمایی هستند که علی شادمان در آنها بازی کرده است.

علی شادمان بازیگر نقش جاوید در سریال یاغی

سریال های تلویزیونی علی شادمان

علی شادمان از سال 92 تا 97 در 6 سریال تولیزیونی نیز بازی کرد که آخرین مجموعه ها فصل های اول و دوم سریال طنز دیوار به دیوار است.

 

سرزمین مادری، کیمیا، ماه و پلنگ و محکومین سه سریال دیگری است که این بازیگر توانا در آنها به ایفای نقش پرداخته است.

علی شادمان بازیگر نقش جاوید در سریال یاغی

بازی در نقش جاوید در سریال یاغی

علی شادمان قبل از این که در سریال یاغی بازی کند در مجموعه می خواهم زنده بمانم جلوی دوربین رفته و از این طریق وارد شبکه نمایش خانگی شده بود. حالا نقش جاوید برای او نقشی متفاوت است؛ نقشی که بازی در آن به توانایی بالایی نیاز دارد و شادمان به خوبی از عهده آن برآمده است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.