2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
سریال آژانس دوستی چند قسمت است، سال تولید و ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

سریال آژانس دوستی چند قسمت است، سال تولید و ساعت پخش و تکرار از آی فیلم

همه آنچه درباره سریال جذاب و تماشایی آژانس دوستی باید بدانید در این مطلب گردآوری شده است.

دوات آنلاین -سریال آژانس دوستی را خیلی ها قبلا دیده اند اما تماشای دوباره آن هم جذاب است. اگر هم قبلا این مجموعه را تماشا نکرده اید اکنون می توانید آن را از طریق شبکه آی فیلم دنبال کنید.

 

خلاصه داستان سریال آژانس دوستی

این سریال همان طور که از نامش مشخص است درباره یک آژانس به نام آژانس دوستی است. هر قسمت از این مجموعه داستانی جداگانه دارد و درباره رانندگان و مسافران آنها است.

عکسی از سریال آژانس دوستی

سریال آژانس دوستی چه سالی تولید شد

تولید سریال آژانس دوستی به زمانی برمی گردد که نه از تاکسی های اینترنتی خبری بود و نه مترو و اتوبوس های تندرو شهر را در می نوردیدند. این مجموعه در سال 1378 برای شبکه یک تولید شد.

عکسی از سریال آژانس دوستی

تعداد قسمت های سریال آژانس دوستی

سریال آژانس دوستی 7 کارگردان دارد که هر یک چند اپیزود از آن را ساخته اند. احمد رمضان‌زاده، حمیدرضا صلاحمند، مجید جعفری شیرازی، محرم زینال‌زاده، فرامرز قریبیان، کاوه دژکام و اکبر منصور فلاح کارگردانان این مجموعه هستند و حمید جبلی، عبدالله اسفندیاری، فتح الله جعفری جوزانی و سحر جعفری جوزانی نویسندگی این مجموعه را برعهده داشتند. این سریال در 53 قسمت ساخته شده است.

 

ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

اگر قصد دارید این سریال را تماشا کنید بد نیست بدانید آزانس دوستی هر روز در ساعت های 12 شب، 8 صبح و 4 بعدازظهر از شبکه آی فیلم پخش می شود.

عکسی از سریال آژانس دوستی

بازیگران سریال آژانس دوستی

سریال آژانس دوستی تعدادی بازیگر مهمان دارد اما بازیگران اصلی آن فردوس کاویانی، حسین پناهی، سحر جعفری جوزانی، اسماعیل داورفر، اصغر همت، حمید لولایی و پژمان بازغی هستند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.